Wat is vrdrd?????? :roll:Eppie schreef:Met de komst van een te vroege zomer is ook de komkommertijd te vroeg aangebroken. Ik zie tenminste dat het forum de laatste tijd wordt 'vervuild' met 'nznng' en 'vrdrd' inzendingen. Is het niet verstandig [of gebruik ik nu een onbekend woord?] om al die inzendingen onder dit topic te plaatsen? Dan weet ik wat ik over moet slaan. :|![]()
:
Mariavt schreef:Wat is vrdrd?????? :roll:Eppie schreef:Met de komst van een te vroege zomer is ook de komkommertijd te vroeg aangebroken. Ik zie tenminste dat het forum de laatste tijd wordt 'vervuild' met 'nznng' en 'vrdrd' inzendingen. Is het niet verstandig [of gebruik ik nu een onbekend woord?] om al die inzendingen onder dit topic te plaatsen? Dan weet ik wat ik over moet slaan. :|![]()
:
Dank je wel Gian :mrgreen:Gian schreef:onzinnig en verdraaid
Anders kun je beter "in een hutje in de komkommerhof" gaan zitten, en dat bedoel ik niet spottend.Mariavt schreef:Moeten er dan alleen maar theologische stukken op het forum verwerkt worden???????
Kom nou toch, een beetje humor mag toch wel, als men elkaar maar niet onderuit haalt heb ik er geen moeite mee.
Wat is dat nu weer, kun je dat éten???????jvdg schreef:Oké:
Wzhnob?
Je vergeet de letter d Jan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:'t Is kkt hè, ik weet ook niet meer wat het betekent.Mariavt schreef:jvdg schreef:Oké:
Wzhnob?
Wat is dat nu weer, kun je dat éten???????
Ahum, maar ik weet zelfs niet meer waar ik die d moet plaatsen. :mrgreen: :mrgreen:Mariavt schreef:Je vergeet de letter d Jan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:'t Is kkt hè, ik weet ook niet meer wat het betekent.Mariavt schreef:jvdg schreef:Oké:
Wzhnob?
Na de tjvdg schreef:Ahum, maar ik weet zelfs niet meer waar ik die d moet plaatsen. :mrgreen: :mrgreen:Mariavt schreef:Je vergeet de letter d Jan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:'t Is kkt hè, ik weet ook niet meer wat het betekent.Mariavt schreef:
JaMariavt schreef:Na de tjvdg schreef:Ahum, maar ik weet zelfs niet meer waar ik die d moet plaatsen. :mrgreen: :mrgreen:Mariavt schreef:Je vergeet de letter d Jan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef: 't Is kkt hè, ik weet ook niet meer wat het betekent.dan kom je op het woordje komkommertijd! :mrgreen: