het is wel héél iets ánders dan de gelikte reclames van déze tijd met supermooie foto's van Mart Kleppe's meubelcollectie oid.......kijk en geniet van stokoude reclames van zo'n 80 jaar geleden!!

de jongsten stammen uit ca. 1948..................(volgens de site waar ik ze vanaf geplukt heb)refo schreef:80 jaar? Ik denk dat de meeste ongeveer 50.jaar oud zijn.
De wereld is groter dan alleen NL.....Rens schreef:1650-DY-75?? Dergelijk kenteken heb ik nog nooit mogen aanschouwen in NL.......
Pas op met wat je zegt. kBen de trotse bezitter van zo'n autoRens schreef:En een véring.............magnifiek...................om zeeziek van te worden, maar het is altijd de auto van mijn dromen geweest dat áls ik ooit een rijbewijs zou hebben gehaald, dat dát MIJN auto zou worden.............
nou jahhhhhhhhhhhh, "auto" ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
enkelvoudig en vooral zéér eenvoudig vervoermiddel die je van A naar B brengt mét de nodige onwelkome bijverschijnselen zoals een opkomende of zelfs zich openlijk manifesterende zeeziekte........Kislev schreef:Pas op met wat je zegt. kBen de trotse bezitter van zo'n autoRens schreef:En een véring.............magnifiek...................om zeeziek van te worden, maar het is altijd de auto van mijn dromen geweest dat áls ik ooit een rijbewijs zou hebben gehaald, dat dát MIJN auto zou worden.............
nou jahhhhhhhhhhhh, "auto" ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::
![]()
![]()
![]()