Geen lid van Ger.Gem. wegens internet en radiobezit.......?
Geen lid van Ger.Gem. wegens internet en radiobezit.......?
Op het internet maakte iemand gewag van het feit dat hij geen lid van de Ger.Gem. kon worden wegens het bezit van een internetaansluiting en radio.
Is dit inderdaad regel binnen de Ger.Gem.?
Als dit werkelijk zo is kan volgens mij meer dan 75% van de leden geschrapt worden. (voorzichtige schatting)
Als dit werkelijk zo is kan volgens mij meer dan 75% van de leden geschrapt worden. (voorzichtige schatting)
Laatst gewijzigd door Breekijzertje op 05 apr 2007, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Geen lid van Ger.Gem. wegens internet en radiobezet
Nee.Breekijzertje schreef: Is dit inderdaad regel binnen de Ger.Gem.?
Re: Geen lid van Ger.Gem. wegens internet en radiobezet
Zal wel weer per gemeente verschillen, in sommige gemeenten kan je best een tv hebben of open internet, in andere gemeenten moet je dat echt niet proberen.Breekijzertje schreef:Op het internet maakte iemand gewag van het feit dat hij geen lid van de Ger.Gem. kon worden wegens het bezit van een internetaansluiting en radio.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Re: Geen lid van Ger.Gem. wegens internet en radiobezit.....
Sommige plaatselijke gemeentes hebben open internet en televisie censurabel gesteld. Gefilterd internet mag dan uiteraard wel, mits noodzakelijk.Breekijzertje schreef:Op het internet maakte iemand gewag van het feit dat hij geen lid van de Ger.Gem. kon worden wegens het bezit van een internetaansluiting en radio.
Radiobezit wordt misschien wel afgeraden maar dat ze je daarvoor als lid weigeren heb ik nog nooit eerder gehoord.
Heb je bronnen die je kunt vermelden?
Hierbij de bron:Een schreef:Sommige plaatselijke gemeentes hebben open internet en televisie censurabel gesteld. Gefilterd internet mag dan uiteraard wel, mits noodzakelijk.Breekijzertje schreef:Op het internet maakte iemand gewag van het feit dat hij geen lid van de Ger.Gem. kon worden wegens het bezit van een internetaansluiting en radio.
Radiobezit wordt misschien wel afgeraden maar dat ze je daarvoor als lid weigeren heb ik nog nooit eerder gehoord.
Hierbij "de bron".....
Breekijzertje schreef:Een schreef:Sommige plaatselijke gemeentes hebben open internet en televisie censurabel gesteld. Gefilterd internet mag dan uiteraard wel, mits noodzakelijk.Breekijzertje schreef:Op het internet maakte iemand gewag van het feit dat hij geen lid van de Ger.Gem. kon worden wegens het bezit van een internetaansluiting en radio.
Hierbij "de bron".....
In een van de eerste regels staat het.
Het woord radio komt er niet voor volgens mij...Breekijzertje schreef:Breekijzertje schreef:Een schreef:Sommige plaatselijke gemeentes hebben open internet en televisie censurabel gesteld. Gefilterd internet mag dan uiteraard wel, mits noodzakelijk.Breekijzertje schreef:Op het internet maakte iemand gewag van het feit dat hij geen lid van de Ger.Gem. kon worden wegens het bezit van een internetaansluiting en radio.
Hierbij "de bron".....
In een van de eerste regels staat het.