Is er al wat bekend over de evt. dit jaar nog komende meeting?????????????????????????????????????????? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Wat is dit voor achterlijke opmerking!Christiaan schreef:Nee, niemand wil het organiseren en ik mag het niet.....
want men wil niet naar Zeeland komen..
Nou, nou zeg beetje rustig aan. Betere informatie zou wenselijk zijn.vlinder schreef:Wat is dit voor achterlijke opmerking!Christiaan schreef:Nee, niemand wil het organiseren en ik mag het niet.....
want men wil niet naar Zeeland komen..
Achter de schermen wordt gewerkt.
Maar ons leven bestaat niet alleen uit het regelen van een meeing.
Daarnaast: als je de andere topic over woonplaatsen heb gelezen dan weet je dat het een minder slim voorstel is dat wij allemaal naar zeeland komen omwille van 2.....
Sorry hoor, maar ik vind deze reactie niet fair van je, maar ik zal net doen of ik hem niet gelezen heb!
We hebben een globaal beeld van het aantal personen.
Nu zoeken we een locatie, in Zuid-Holland of Utrecht! Wij zijn al een tijdje aan het rondvragen naar zaaltjes of iets dergelijks....
Je mag prima helpen, begin dan met het voordragen van een zaaltje.... Afhankelijk daarvan kunnen we een datum prikken.
De boodschappen worden dan geregeld en ook naar de invulling van de avond wordt gekeken.
Dus hierbij een oproep: weet iemand een zaaltje in noord-zuidholland of utrecht, graag contactgegevens mailen naar: Jolanda, Memento of vlinder.
Alvast bedankt.
Vlinder
Nou dat schiet lekker op allemaal.........vlinder schreef:Lieve mensen,
36 telefoontjes 10 mailtjes en een hoop gezeur later heb ik nog geen zaaltje kunnen vinden. Tips zijn nog steeds welkom.
Ik ga nu nog 1 zaaltje bellen.
Het probleem is dat er bijna nergens zaaltjes zijn zonder catering.
Als iemand een grote schuur heeft zou dit ook erg welkom zijn.
Dus denk even mee, kunt u ongeveer 20 mensen kwijt? Stuur dan even een pb!!
(Pim kun jij misschien mijn u2u beantwoorden?)
Jullie horen nog van mij.
Nou, wat lét je om die organisatie over te nemen?? Laat dan maar zien wat je waard bent....................Breekijzertje schreef: Misschien moet iemand anders de organisatie maar eens overnemen.
Een zaaltje regelen is nou niet echt het moeilijkste onderdeel voor het regelen van een meeting.
Als ik me goed kwaad maak heb ik vanochtend nog een zaaltje geregeld.Rens schreef:Nou, wat lét je om die organisatie over te nemen?? Laat dan maar zien wat je waard bent....................Breekijzertje schreef: Misschien moet iemand anders de organisatie maar eens overnemen.
Een zaaltje regelen is nou niet echt het moeilijkste onderdeel voor het regelen van een meeting.
máák je dan maar eens kwaad, dan kan die meeting in no time geregeld zijn.....................je hebt nog een klein uurtjeBreekijzertje schreef:Als ik me goed kwaad maak heb ik vanochtend nog een zaaltje geregeld.Rens schreef:Nou, wat lét je om die organisatie over te nemen?? Laat dan maar zien wat je waard bent....................Breekijzertje schreef: Misschien moet iemand anders de organisatie maar eens overnemen.
In 'noodgevallen' zullen er toch wel 40 of meer in moeten kunnen.vlinder schreef:Lieve mensen,
36 telefoontjes 10 mailtjes en een hoop gezeur later heb ik nog geen zaaltje kunnen vinden. Tips zijn nog steeds welkom.
zaaltje van een speeltuin.........kunnen we onderwijl nog gaan schommelen en wippen.....................refo schreef:In 'noodgevallen' zullen er toch wel 40 of meer in moeten kunnen.vlinder schreef:Lieve mensen,
je hebt nog 25 minuten om je zaaltje te regelen....................Rens schreef:máák je dan maar eens kwaad, dan kan die meeting in no time geregeld zijn.....................je hebt nog een klein uurtjeBreekijzertje schreef:Als ik me goed kwaad maak heb ik vanochtend nog een zaaltje geregeld.Rens schreef:Nou, wat lét je om die organisatie over te nemen?? Laat dan maar zien wat je waard bent....................Breekijzertje schreef: Misschien moet iemand anders de organisatie maar eens overnemen.