Hoe zouden jullie het vinden als Petrus weer terug komt.
Hoe zouden jullie het vinden als Petrus weer terug komt.
Zoals jullie allang gezien hebben was Petrus gestopt met forummen.
Hij wil eigenlijk tóch maar weer terug komen en niet meer onder mijn naam posten. Het plan SP is getorpedeerd, d.w.z. dat hij tóch maar geen voorzitter zal worden van de SP.
Maar goed, vul de poll in dan weten we meer.
Hij wil eigenlijk tóch maar weer terug komen en niet meer onder mijn naam posten. Het plan SP is getorpedeerd, d.w.z. dat hij tóch maar geen voorzitter zal worden van de SP.
Maar goed, vul de poll in dan weten we meer.
Ik stemde: NATUURLIJK komt hij terug.
In feite is hij niet weg geweeest.
Wat mij betreft zeer oké, maar Petrus, zoek een avatar die aansluit bij ons forum, en ook aansluiting blijft houden.
Desnoods een paddestoel, maar niet meer een logo van een politieke partij waar dit forum geen voeling mee heeft.
In feite is hij niet weg geweeest.
Wat mij betreft zeer oké, maar Petrus, zoek een avatar die aansluit bij ons forum, en ook aansluiting blijft houden.
Desnoods een paddestoel, maar niet meer een logo van een politieke partij waar dit forum geen voeling mee heeft.
Laatste posting van Petrus was op 16 maart jl..Tamarinde schreef:Je hebt blijkbaar weinig begrip van tijd, want Petrus heeft bijna 2 weken niet meer gepost!Erasmiaan schreef: Nog geen weekend heeft hij het volgehouden.
Da's geen twee weken.
Maar niettemin, het gaat er niet over wie post of wat er gepost wordt, het gaat erom dat de posting een bijdrage levert voor zinvolle discussies op dit forum.
Petrus gaf altijd stof om te reageren.
Als dit zo blijft: Welkom!
Ik spotte hem vanmiddag nog (op grond van zijn typegedrag); 2 uur is dichter bij de waarheid.jvdg schreef:Laatste posting van Petrus was op 16 maart jl..Tamarinde schreef:Je hebt blijkbaar weinig begrip van tijd, want Petrus heeft bijna 2 weken niet meer gepost!Erasmiaan schreef: Nog geen weekend heeft hij het volgehouden.
Niettemin: hoe moet het nu met die SP werkgroep in Ede? Al die 10 leden zijn ongetwijfeld zwaar teleurgesteld.
[marq=right]:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/marq]
[marq=left]
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
: [/marq]
Gezellig hoor!!!!
[marq=left]

Gezellig hoor!!!!
Ach ja...Tiberius schreef:Ik spotte hem vanmiddag nog (op grond van zijn typegedrag); 2 uur is dichter bij de waarheid.jvdg schreef:Laatste posting van Petrus was op 16 maart jl..Tamarinde schreef:Je hebt blijkbaar weinig begrip van tijd, want Petrus heeft bijna 2 weken niet meer gepost!Erasmiaan schreef: Nog geen weekend heeft hij het volgehouden.
Niettemin: hoe moet het nu met die SP werkgroep in Ede? Al die 10 leden zijn ongetwijfeld zwaar teleurgesteld.
Misschien moet Petrus zich toch nog maar even bedenken...
Of hij heeft inmiddels nagedacht :idea:
Petrus, ik vind het toch leuk. Je brengt leven in de Refoforum-brouwerij
-
- Oude-Waarheid