Ds.F.Mallan.
Re: Ds.F.Mallan.
Waar doel je op?D-J schreef:Ik heb graag geen negatieve berichten meer over mijn opa!
- J.C. Philpot
Als je opa (als hij echt je opa is) in de pers en in het openbaar verschijnt kan dit uiteraard ook inhoudelijk in het openbaar worden besproken en erover worden gediscusseerd. Als hij dat niet op prijs stelt moet hij niet in de openbaarheid treden. Als je bepaalde meningen ventileerd is het logisch dat er mensen zijn die het wellicht niet daarmee eens zijn.D-J schreef:Ik heb graag geen negatieve berichten meer over mijn opa!
Uiteraard moeten roddel, achterklap en persoonlijke aanvallen achterwege blijven. Maar reageer daar dan in het betreffende topic op, een blaat in de lucht zoals dit heeft m.i. weinig zin.
Precies. En ik neem ook niet aan dat je opa onfeilbaar is.J.C. Philpot schreef:Als je opa (als hij echt je opa is) in de pers en in het openbaar verschijnt kan dit uiteraard ook inhoudelijk in het openbaar worden besproken en erover worden gediscusseerd. Als hij dat niet op prijs stelt moet hij niet in de openbaarheid treden. Als je bepaalde meningen ventileerd is het logisch dat er mensen zijn die het wellicht niet daarmee eens zijn.D-J schreef:Ik heb graag geen negatieve berichten meer over mijn opa!
- Oude-Waarheid
Tja wie zegt dat zijn opa onfeilbaar is danjan03 schreef:Precies. En ik neem ook niet aan dat je opa onfeilbaar is.J.C. Philpot schreef:Als je opa (als hij echt je opa is) in de pers en in het openbaar verschijnt kan dit uiteraard ook inhoudelijk in het openbaar worden besproken en erover worden gediscusseerd. Als hij dat niet op prijs stelt moet hij niet in de openbaarheid treden. Als je bepaalde meningen ventileerd is het logisch dat er mensen zijn die het wellicht niet daarmee eens zijn.D-J schreef:Ik heb graag geen negatieve berichten meer over mijn opa!

Als moderator ben ik het hier mee eens.Kaw schreef:Op dit forum mag er niet negatief gedaan worden over personen. Zeker niet over dominees. Het weglaten van ds. kan een tijdelijke ban veroorzaken.
Inhoudelijk mag er wel over iemands opvatting gediscusseerd worden. Dat het dan een opvatting van deze dominee kan zijn is mogelijk.
Dat er discussie is over de theologische opvattingen van ds. Mallan is op zich wel logisch. Sommige opvattingen van hem wijken af van wat de reformatie in haar breedte geleerd heeft.
- J.C. Philpot
Maar goed, wij waren dus negatief over ds. F. Mallan. En dat moeten we nooit meer doen. Begrijp ik.
Nou is zo'n apart topic niet zo zinvol, maar als je nog eens ziet dat er iemand op je opa zit te vitten, dan zit rechts boven iedere posting een knop waarmee je dat aan de mods kunt melden. Dat zijn een paar heel strenge jongens, die kunnen forummers die zich misdragen op hun kop geven.
Nou is zo'n apart topic niet zo zinvol, maar als je nog eens ziet dat er iemand op je opa zit te vitten, dan zit rechts boven iedere posting een knop waarmee je dat aan de mods kunt melden. Dat zijn een paar heel strenge jongens, die kunnen forummers die zich misdragen op hun kop geven.
- Oude-Waarheid
Kom kom broeder, niet zo hoogmoedig en neerbuigend doen hoor...D-J schreef:neuh....J.C. Philpot schreef:Dat moest er nog eens bijkomen. Ben je ook nog van plan inhoudelijk deel te nemen aan de discussies op dit forum?D-J schreef:ik heb ook niet gezegd dat hij onfeilbaar is!
ben ik niet van plan. heb wel iets beters te doen.
doe dit topic maar op slot.
- J.C. Philpot
Wat voor betere zaken heb je dan zoal te doen? Gewoon nieuwschierigheidD-J schreef:neuh....
ben ik niet van plan. heb wel iets beters te doen.
doe dit topic maar op slot.
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 01 mar 2007, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zo'n reactie van Philpot zou ik de moed wel een beetje verliezen dat hier het leuk is om te discusseren. Kom jij ook een beetje op Philpot. Probeer mensen niet dingen in de mond te leggen die ze niet zeggen.
Laatst gewijzigd door Kaw op 01 mar 2007, 11:50, 2 keer totaal gewijzigd.