Ook 'gematigde moslims' gevaarlijk

memento

Ook 'gematigde moslims' gevaarlijk

Bericht door memento »

Om te ontdekken hoe tolerant de als tolerantst bekend staandste moskee van Engeland is (die op hun officiele website zeggen hun geloof te willen uitwisselen met christenen en andere geloven) écht is, ging een BBC reporter undercover. Hier het schokkende resultaat.

Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=MuCLC8kjWCI
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=x5t5EqWX92k
Deel 4: http://www.youtube.com/watch?v=yMztM0Z7BYE&eurl=
Deel 5: http://www.youtube.com/watch?v=V4Zv3BUmwqs&eurl=
Deel 6: http://www.youtube.com/watch?v=KvjvNScmTQA&eurl=

Afleveringen ongeveer 9 á 10 minuten per stuk. Voor een kort idee, kan je het beste deel 5 kijken.

Ik vind de overeenkomst met de opkomst van het Nazi-rijk erg groot:
* In vrede leven, totdat voldoende macht gekregen is
* Als macht gekomen is, shaira invoeren
* Als macht groot genoeg is, de jihad invoeren
olfie

Bericht door olfie »

Zijn de filmpjes vertaald of klopt er geen moer van wat die man zegt in filmpje 5, en heeft men er zelf een tekst op gezet?

Anders dan lijkt het me voldoende bewijs voor de politie om in te grijpen.

Ik plaats mijn vraagtekens hierbij.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Vincent

Bericht door Vincent »

Ha Olfie. Dacht laatst nog: hoe zal het zou met hem gaan? Volgens mij heb ik je een tijd niet op het forum gezien.

Wat die moslims betreft, inderdaad precies de Nazi's. En ook helaas een opvallende parallel met zalvende politici van die tijd.
olfie

Bericht door olfie »

Vincent schreef:Ha Olfie. Dacht laatst nog: hoe zal het zou met hem gaan? Volgens mij heb ik je een tijd niet op het forum gezien.

Wat die moslims betreft, inderdaad precies de Nazi's. En ook helaas een opvallende parallel met zalvende politici van die tijd.
Ha, gelukkig gaat het naar omstandigheden heel aardig.
Ik liet me wat minder zien, omdat ik persoonlijk vond dat er de laatste tijd nogal heftig werd gediscussieerd, met weinig ontzag voor de medemens.
Leerstellige zaken waar de meningen ver over uiteenlopen, en technische muziekzaken, waar ik ook niet in mee kan komen.
Maar ik heb het idee dat het weer wat gezelliger en aangenamer was, dus ik dacht, kom op, doe ook eens een duit in het zakje :wink:
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Adorote

Bericht door Adorote »

Heel goed Memento dat je deze filmpjes op deze draad geplaats heeft, men kan ze niet goednoeg verspreiden om te laten zien hoe de godsdienst van de diabolos/satan in elkaar zit.

Hun agressie zijn maar stuiptrekkingen, en we weten dat vele maar ook vele mohammedanen over gaan tot het Christendom , en veel vrucht dragen.We weten ook dat Hij de Heilige Verlosser Jezus de Christus de Eeuwige overwinnaar is.

De mohammedaan heeft maar een ding te doen Christen worden .

Alle mond zal Hem belijden alle knie zal voor Hem buigen.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Waar ik me vooral over verbaas is dat de overheden in het westen heel goed weten hoe deze godsdienst in elkaar zit. Als een christen zijn achterwerk verkeerd verschuift, dan is dat landelijk op het nieuws. Als een christen (denk aan de sexschandalen in de RK) betrapt wordt op een grove zonde, dan is dat wereldnieuws. Als het blijkt dat minimaal de halve islamitische religieuze top er op uit is tot de vernietiging van de westerse democratitie, dan moet je dat op you-tube vinden, maar er is geen overheid die zich er over uitlaat. Nou ja, de SGP is ook voor de afschaffing van de democratie :o
memento

Bericht door memento »

Kaw schreef:Waar ik me vooral over verbaas is dat de overheden in het westen heel goed weten hoe deze godsdienst in elkaar zit. Als een christen zijn achterwerk verkeerd verschuift, dan is dat landelijk op het nieuws. Als een christen (denk aan de sexschandalen in de RK) betrapt wordt op een grove zonde, dan is dat wereldnieuws. Als het blijkt dat minimaal de halve islamitische religieuze top er op uit is tot de vernietiging van de westerse democratitie, dan moet je dat op you-tube vinden, maar er is geen overheid die zich er over uitlaat. Nou ja, de SGP is ook voor de afschaffing van de democratie :o
Dit is uitgezonden op de BBC, naar ik meen iets van 8 uur 's avonds, dus op een tijd dat heeeeeeeel veel mensen, zowel in de UK als wereldwijd kijken. Probleem is dat men er nix mee doet....
David J

Bericht door David J »

Ik heb de video's nog niet bekeken, maar je laatste zin is in elk geval onzin. 'Men' doet er van alles aan. Moskeeen en radicale imams worden in de gaten gehouden door de AIVD en de laatsten soms het land uitgezet. Er worden plannen gemaakt voor een soort super 'ministerie van Veiligheid'. Een partij die zich vrijwel uitsluitend richt op dit thema zit met 9 man in de Kamer. De introductie van elektronische en biometrische identiteitsbewijzen wordt versneld doorgevoerd.

En wat de media betreft: er gaat geen week voorbij waarin je geen discussie over de islam in een of andere bekende krant of tijdschrift tegenkomt. De BBC zendt zelfs op prime time een lange documentaire daarover uit.

Dat is allemaal terecht en zinnig. Maar dan moet je niet gaan roepen dat er geen aandacht voor is. Wat voor maatregelen zou 'men' moeten nemen voordat jij vindt dat er iets aan gedaan wordt, Memento? (ik bedoel dit niet als retorische vraag, maar zou graag echt een antwoord willen. Wat sta jij voor?)
Marnix

Bericht door Marnix »

Tja, die dingen zijn inderdaad wel onderdeel van het islamistisch geloof, alleen gelukkig niet zo relevant voor moslims in europa.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
memento

Bericht door memento »

Marnix schreef:Tja, die dingen zijn inderdaad wel onderdeel van het islamistisch geloof, alleen gelukkig niet zo relevant voor moslims in europa.
Het programma is van de BBC (British Broadcast Centre), en gaat over moskeën in Engeland. En voor alle duidelijkheid (voor degenen die errug slecht zijn in topografie): Engeland ligt in Europa!
Marnix

Bericht door Marnix »

memento schreef:
Marnix schreef:Tja, die dingen zijn inderdaad wel onderdeel van het islamistisch geloof, alleen gelukkig niet zo relevant voor moslims in europa.
Het programma is van de BBC (British Broadcast Centre), en gaat over moskeën in Engeland. En voor alle duidelijkheid (voor degenen die errug slecht zijn in topografie): Engeland ligt in Europa!
Volgens mij snap je me even niet. Ik bedoel dat die boodschap (* In vrede leven, totdat voldoende macht gekregen is, Als macht gekomen is, shaira invoeren, Als macht groot genoeg is, de jihad invoeren_") niet zo relevant is omdat er geen sprake is van voldoende macht om dat te kunnen doen in Europa, dus ook in Engeland. En tja, als die macht er wel was geweest zouden ze dat inderdaad ook gaan doen... dat is alleen dus niet relevant.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
memento

Bericht door memento »

Marnix schreef:
memento schreef:
Volgens mij snap je me even niet. Ik bedoel dat die boodschap (* In vrede leven, totdat voldoende macht gekregen is, Als macht gekomen is, shaira invoeren, Als macht groot genoeg is, de jihad invoeren_") niet zo relevant is omdat er geen sprake is van voldoende macht om dat te kunnen doen in Europa, dus ook in Engeland. En tja, als die macht er wel was geweest zouden ze dat inderdaad ook gaan doen... dat is alleen dus niet relevant.
Uhm, niet voldoende macht in Engeland? Mohammed is één van de populairste namen in de UK op dit moment (BBC).
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

David J schreef:Ik heb de video's nog niet bekeken, maar je laatste zin is in elk geval onzin. 'Men' doet er van alles aan. Moskeeen en radicale imams worden in de gaten gehouden door de AIVD en de laatsten soms het land uitgezet. Er worden plannen gemaakt voor een soort super 'ministerie van Veiligheid'. Een partij die zich vrijwel uitsluitend richt op dit thema zit met 9 man in de Kamer. De introductie van elektronische en biometrische identiteitsbewijzen wordt versneld doorgevoerd.

En wat de media betreft: er gaat geen week voorbij waarin je geen discussie over de islam in een of andere bekende krant of tijdschrift tegenkomt. De BBC zendt zelfs op prime time een lange documentaire daarover uit.

Dat is allemaal terecht en zinnig. Maar dan moet je niet gaan roepen dat er geen aandacht voor is. Wat voor maatregelen zou 'men' moeten nemen voordat jij vindt dat er iets aan gedaan wordt, Memento? (ik bedoel dit niet als retorische vraag, maar zou graag echt een antwoord willen. Wat sta jij voor?)
Het gaat hier niet om de veiligheid tegen extremisten die er niet voor schuwen om zich op te blazen of iemand als een varken ritueel te vermoorden. Ja, daar is aandacht voor want dat probleem is zichtbaar.

Wat deze documentaire aantoont is dat het geen fabeltje is dat de Islam in de totale breedte er op uit is om Europa te islamitiseren. Zodra er een mogelijkheid is overgaan tot een meer actieve/geweldadige vorm van bekeringsdrang en de niet-islamitische minderheden actief onderdrukken om de islamitisering te stimuleren. Vervolgens de wetgeving veranderen om er een islamitische staat van te maken.
Marnix

Bericht door Marnix »

memento schreef:
Marnix schreef:
memento schreef:
Uhm, niet voldoende macht in Engeland? Mohammed is één van de populairste namen in de UK op dit moment (BBC).
Nou en. Allereerst zijn moslims nog steeds in de minderheid en zelfs al zou dat niet zo zijn, dan hebben ze daarmee nog gene macht, zolang ze niet ook een politieke meerderheid hebben. En macht zit hem niet alleen in aantallen maar ook in middelen.
memento

Bericht door memento »

Nou en. Allereerst zijn moslims nog steeds in de minderheid en zelfs al zou dat niet zo zijn, dan hebben ze daarmee nog gene macht, zolang ze niet ook een politieke meerderheid hebben. En macht zit hem niet alleen in aantallen maar ook in middelen.
Marnix, kijk de video eens. Het gaat hier niet om extreme moslims, maar om moslims die zichzelf voordoen als gematigd, en ook als zodanig gezien worden. Het gaat hier om etterlijke miljoenen mensen in Europa, en dit getal groeit dagelijks (zowel in absolute getallen, als in percentage van de bevolking) door geboren kinderen, 'evangelisatie', en import (azielzoekers + immigranten).

Naast aantal hebben de moslims ook politieke macht, omdat veel van de olie uit moslim-landen komt. En zonder olie stort de hele westerse wereld in.

Tevens heeft de moslim-wereld enorm veel geld, mede ook dankzij de olie.
Plaats reactie