Zelf sites blokkeren

Plaats reactie
Unionist

Zelf sites blokkeren

Bericht door Unionist »

Ik heb Filternet en daarbij is een groot aantal pagina's op internet geblokkeerd. Wat ik echter zou willen, is dat ik zelf ook pagina's kan blokkeren die wél voldoen aan de Filternet-norm, maar die ik toch wil afsluiten voor mijzelf en de mijnen.

Weet iemand of dat mogelijk is?
geledu

Re: Zelf sites blokkeren

Bericht door geledu »

Unionist schreef:Ik heb Filternet en daarbij is een groot aantal pagina's op internet geblokkeerd. Wat ik echter zou willen, is dat ik zelf ook pagina's kan blokkeren die wél voldoen aan de Filternet-norm, maar die ik toch wil afsluiten voor mijzelf en de mijnen.

Misschien is Kliksafe een optie ? :wink:
rekcor

Bericht door rekcor »

Unionist schreef:Ik heb Filternet en daarbij is een groot aantal pagina's op internet geblokkeerd. Wat ik echter zou willen, is dat ik zelf ook pagina's kan blokkeren die wél voldoen aan de Filternet-norm, maar die ik toch wil afsluiten voor mijzelf en de mijnen.

Wel een beetje een paardemiddel: http://ask-leo.com/is_there_a_way_to_bl ... in_ie.html
Unionist

Bericht door Unionist »

geledu schreef:

Misschien is Kliksafe een optie ? :wink:
Ik had er nog bij willenzetten: Nee, ik geen geen kliksafe. Tenzij Kliksafe de optie biedt om sites te deblokkeren.
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

- als je Firefox gebruikt, zie https://addons.mozilla.org/firefox/3145/

- vaak kun je het ook gewoon in je ADSL-modem instellen. IN het SMC7908 modem bij Firewall, URL Blocking (ook op keywords)
Plaats reactie