Wat nou weer?? Moet je tegenwoordig betalen voor het digitale RD?Refdag.nl schreef: Ouderling Bart Roest drukte stempel op Scherpenzeel
Bijna tien jaar geleden verscheen een beschrijving van de geschiedenis van de Gereformeerde Gemeente te Scherpenzeel: ”Onder Zijn geleide”. Deze was van de hand van W. B. Kranendonk, nu auteur van een boek over leven en werk van Bart Roest, die voor de gemeente van Scherpenzeel zeer veel betekend heeft.
€
Lees het hele artikel voor € 1.50.
Bent u abonnee van het Reformatorisch Dagblad, dan is dit artikel gratis.
Bent u (nog) geen abonnee van het Reformatorisch Dagblad, dan kunt u dit artikel via Click&Buy betalen.
In beide gevallen moet u zich aanmelden.
Betalen voor RD online???!!
Betalen voor RD online???!!
Ik klikte een artikel aan in het digitale RD en kreeg het volgende te zien:
- Christiaan
Re: Betalen voor RD online???!!
Als abonnee heb je [gratis] een RD-card gekregen. Met het nummer van die card krijg je gratis toegang tot de artikelen. Niet-abonnees moeten betalen. Bij sommige andere kranten was dat allang zo.Unionist schreef:Wat nou weer?? Moet je tegenwoordig betalen voor het digitale RD?
tja, het RD kan ook niet van de wind leven, de geschreven pers heeft het al niet makkelijk... en als je op internet alles gratis kan lezen waar je normaal voor betaalt... stimuleer je dat ook alleen maar. Nederlanders willen ook altijd alles maar gratis hebben he 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Als jij iets uit de winkel meeneemt zonder te betalen, is dat niet legaal.refo schreef:Is dat nou wel legaal?Unionist schreef:Via een attente medeforummer heb ik betreffende artikel inmiddels gelezen. Dank je, makker
Maar als ik het voor je koop en ik geef het daarna aan jou cadeau, is er niks aan de hand.
Lijkt mij...
Zo heb ik gisteren ook wel een RD-artikel naar iemand doorgestuurd. Hij leest het ND, maar in een gesprek kwam aan de orde dat het RD over een bepaald onderwerp iets had gepubliceerd. Dat artikel kende hij dus niet. Tja, sommige mensen lezen een àndere kwaliteitskrant
Heeft die attente medeforummer aan Unionist z'n code verstrekt? Dat las ik er niet uit. Maar inderdaad, dat lijkt niet de bedoeling te zijn.refo schreef:Als je via het RD een artikel koopt en weer doorverkoopt wordt de krant daar wijzer van. Hoewel ook dat niet de bedoeling is dat toch van een andere orde dan iemand je code verstrekken om gratis artikelen te bekijken waarvoor betaald moet worden.
En wat als je de uitgelezen krant (ook RD) bij een kennis brengt? Die geen abonnee is?
Is dat wel legaal?
Want je betaalt eigenlijk voor de content. En die is dan alleen voor jou (en je gezin) bestemt.
Ik moet overigens bekennen, dat ik ook de inlogcode van een collega wel eens "geleend" heb (voor een artikel op de site van de consumentenbond).
:
Is dat wel legaal?
Want je betaalt eigenlijk voor de content. En die is dan alleen voor jou (en je gezin) bestemt.
Ik moet overigens bekennen, dat ik ook de inlogcode van een collega wel eens "geleend" heb (voor een artikel op de site van de consumentenbond).