Wintersport
Wintersport
Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?
Re: Wintersport
Ben nog nooit op wintersport geweest, maar ik denk dat na een eerste keer ook ik enthousiast word. Gelet op mijn sportiviteit denk ik dat voor mij het weer, de sfeer en de glühwein de winter"sport" aantrekkelijk maken.Pim schreef:Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?
Ja, ja jij sport vooral met je pols, zeker!jvdg schreef:Ben nog nooit op wintersport geweest, maar ik denk dat na een eerste keer ook ik enthousiast word. Gelet op mijn sportiviteit denk ik dat voor mij het weer, de sfeer en de glühwein de winter"sport" aantrekkelijk maken.Pim schreef:Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?

Maarreh, ook als je wat minder actief doet is het heerlijk daar, natuurlijk de sfeer enzo, maar vergeet de natuur niet! Indrukwekkende bergen bedekt met een enorm pak sneeuw, prachtig gewoon!!
Niet echt aan mij besteed. Maar aangezien vrouw en kinderen er anders over denken , hebben we afgelopen drie jaar geskied. Voorlopig in Winterberg en omgeving om twee redenen:Pim schreef:Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?
- Geen zin in uren filerijden om op de latten te mogen staan
- We zijn beginners, dus er zijn nog uitdagingen genoeg dicht bij huis.
De sneeuw vind ik trouwens wel fantastisch. Maar ik ga net zo lief sleetjerijden met de kinderen. Dat vinden ze ook prachtig.
In de file staan kan je grotendeels voorkomen door 's nachts te rijden, maar dat moet je wel kunnen/willen. Maar het blijft altijd wel een hele reis; zo'n 8-10 uur heb je zeker wel nodig om naar een skigebied in de Alpenlanden te gaan.wim schreef:Niet echt aan mij besteed. Maar aangezien vrouw en kinderen er anders over denken , hebben we afgelopen drie jaar geskied. Voorlopig in Winterberg en omgeving om twee redenen:Pim schreef:Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?
- Geen zin in uren filerijden om op de latten te mogen staan
- We zijn beginners, dus er zijn nog uitdagingen genoeg dicht bij huis.
De sneeuw vind ik trouwens wel fantastisch. Maar ik ga net zo lief sleetjerijden met de kinderen. Dat vinden ze ook prachtig.
Vraag of je wat in de SB mag schrijven.geledu schreef:Als je wintersport bekijkt in het licht van het toenemende materialisme binnen de reformatorische gezindte, dan zijn er bij dit soort van geldverslindende vakantiebestemmingen ook wel wat kritische kanttekeningen te plaatsen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.