Wintersport

Pim
Contacteer:

Wintersport

Bericht door Pim »

Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
jvdg

Re: Wintersport

Bericht door jvdg »

Pim schreef:Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?
Ben nog nooit op wintersport geweest, maar ik denk dat na een eerste keer ook ik enthousiast word. Gelet op mijn sportiviteit denk ik dat voor mij het weer, de sfeer en de glühwein de winter"sport" aantrekkelijk maken. :wink:
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

jvdg schreef:
Pim schreef:Zijn er nog luitjes die net als ik een beetje leip van wintersport zijn? Zo ja, waar ben je van plan heen te gaan deze winter?
Ben nog nooit op wintersport geweest, maar ik denk dat na een eerste keer ook ik enthousiast word. Gelet op mijn sportiviteit denk ik dat voor mij het weer, de sfeer en de glühwein de winter"sport" aantrekkelijk maken. :wink:
Ja, ja jij sport vooral met je pols, zeker! ;)

Maarreh, ook als je wat minder actief doet is het heerlijk daar, natuurlijk de sfeer enzo, maar vergeet de natuur niet! Indrukwekkende bergen bedekt met een enorm pak sneeuw, prachtig gewoon!!
Hartelijke groet,

Pim.

Klomp

Bericht door Klomp »

Met schaatsen heb ik het wel een beetje gehad.
Verder heb je nog skien. Dat doe ik nog wel eens, wanneer er een 'dagje uit' georganiseerd wordt naar Winterberg e.o.
Het 'grote' werk in de alpen enzo, heb ik nog nooit gedaan.
Daphne

Bericht door Daphne »

jaaah!! In maart (pas) gaan we met de whole family richting Fiss :D
Gian

Bericht door Gian »

Wij zouden ook graag gaan, maar niet met z'n drietjes. Het zou leuk zijn als je met een paar gezinnen kon gaan.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Adorote

Bericht door Adorote »

Altijd leuk in sneeuw en snitsel en weisbier.
wim

Bericht door wim »

Niet echt aan mij besteed. Maar aangezien vrouw en kinderen er anders over denken , hebben we afgelopen drie jaar geskied. Voorlopig in Winterberg en omgeving om twee redenen:
- Geen zin in uren filerijden om op de latten te mogen staan
- We zijn beginners, dus er zijn nog uitdagingen genoeg dicht bij huis.

De sneeuw vind ik trouwens wel fantastisch. Maar ik ga net zo lief sleetjerijden met de kinderen. Dat vinden ze ook prachtig.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

wim schreef:
Niet echt aan mij besteed. Maar aangezien vrouw en kinderen er anders over denken , hebben we afgelopen drie jaar geskied. Voorlopig in Winterberg en omgeving om twee redenen:
- Geen zin in uren filerijden om op de latten te mogen staan
- We zijn beginners, dus er zijn nog uitdagingen genoeg dicht bij huis.

De sneeuw vind ik trouwens wel fantastisch. Maar ik ga net zo lief sleetjerijden met de kinderen. Dat vinden ze ook prachtig.
In de file staan kan je grotendeels voorkomen door 's nachts te rijden, maar dat moet je wel kunnen/willen. Maar het blijft altijd wel een hele reis; zo'n 8-10 uur heb je zeker wel nodig om naar een skigebied in de Alpenlanden te gaan.
Hartelijke groet,

Pim.

Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Noorwegen is ook mooi...
Hemsedal 8)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:Altijd leuk in sneeuw en snitsel en weisbier.
Schnitzel und Weissbier, bitte :mrgreen:
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

De wintersport hier bestaat voor al uit snowmobilen, ijsvissen en sneeuwschoen dan wel crosscounty skien.
Wij hoeven er niet voor in de file.We stappen zo de deur uit.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Daphne

Bericht door Daphne »

Margriet schreef:De wintersport hier bestaat voor al uit snowmobilen, ijsvissen en sneeuwschoen dan wel crosscounty skien.
Wij hoeven er niet voor in de file.We stappen zo de deur uit.
GE WEL DIG lijkt me dat :o :o
geledu

Bericht door geledu »

Als je wintersport bekijkt in het licht van het toenemende materialisme binnen de reformatorische gezindte, dan zijn er bij dit soort van geldverslindende vakantiebestemmingen ook wel wat kritische kanttekeningen te plaatsen.
Gian

Bericht door Gian »

geledu schreef:Als je wintersport bekijkt in het licht van het toenemende materialisme binnen de reformatorische gezindte, dan zijn er bij dit soort van geldverslindende vakantiebestemmingen ook wel wat kritische kanttekeningen te plaatsen.
Vraag of je wat in de SB mag schrijven.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Plaats reactie