erdeemobiel
- jakobmarin
erdeemobiel
Vanmorgen in mijn mailbox:
Erdee Media Groep komt met een zeer goed initiatief!! Mobiel bellen wordt nu echt goedkoop, tenminste als we ons netwerk gebruiken en uitbouwen! Gratis bellen onder elkaar met een abonnement van EMG. Ook naar andere providers zijn de tarieven niet echt duur. (zie de tarieven)
Nu weet ik wel dat internet op mobiel erg duur is, maar dat wordt ook steeds goedkoper. Dus.... ook dit zal in de toekomst gemeengoed worden. Nu hebben we de mogelijkheid om een voordelig abonnement af te sluiten plus is het ook nog " kliksafe" veilig. Kom laten we met z'n allen dit initiatief een kans geven en afscheid nemen van "open" mobiele providers. Steun belsafe van Erdee Media Groep! Geef uw kinderen en uw zelf een goedkoop abonnement van "belsafe" met Sinterklaas!
Lees het volgende artikel:
http://www.refdag.nl/artikel/1280784/Be ... rikje.html
Klik op de volgende link:
http://www.erdeemobiel.nl (hier kunt u zich aanmelden)
Stuur deze mail door naar iedereen waarvan u denkt dat deze bij de doelgroep kan behoren. (graag adresseren in bcc, zodat niet alle adressen zichtbaar zijn voor iedereen)
Erdee Media Groep komt met een zeer goed initiatief!! Mobiel bellen wordt nu echt goedkoop, tenminste als we ons netwerk gebruiken en uitbouwen! Gratis bellen onder elkaar met een abonnement van EMG. Ook naar andere providers zijn de tarieven niet echt duur. (zie de tarieven)
Nu weet ik wel dat internet op mobiel erg duur is, maar dat wordt ook steeds goedkoper. Dus.... ook dit zal in de toekomst gemeengoed worden. Nu hebben we de mogelijkheid om een voordelig abonnement af te sluiten plus is het ook nog " kliksafe" veilig. Kom laten we met z'n allen dit initiatief een kans geven en afscheid nemen van "open" mobiele providers. Steun belsafe van Erdee Media Groep! Geef uw kinderen en uw zelf een goedkoop abonnement van "belsafe" met Sinterklaas!
Lees het volgende artikel:
http://www.refdag.nl/artikel/1280784/Be ... rikje.html
Klik op de volgende link:
http://www.erdeemobiel.nl (hier kunt u zich aanmelden)
Stuur deze mail door naar iedereen waarvan u denkt dat deze bij de doelgroep kan behoren. (graag adresseren in bcc, zodat niet alle adressen zichtbaar zijn voor iedereen)
Je moet alleen wel lid zijn van het RD of de Terdege... Anders betaal je het dubbele. Daarnaast is bellen naar niet-ErdeeMobile nummers duur (15 cent/minuut), met name voor bellen naar vaste nummers is dit veels te duur. Ook het bellen naar de voicemail is duur (15 cent/minuut), evenals bellen in buitenland.
- jakobmarin
Lijkt verdacht veel op ACN... :mrgreen:Ar-Jan schreef:idd; het handigste is als je met je hele familie/vrienden kring een abbonnement neemtmemento schreef:Je moet alleen wel lid zijn van het RD of de Terdege... Anders betaal je het dubbele. Daarnaast is bellen naar niet-ErdeeMobile nummers duur (15 cent/minuut).
Tja de krantenwereld is momenteel ook niet zo'n vetpot herekcor schreef:Gek wordt je ervan. Kruidvat die verzekeringen verkoopt. Gamma die speelgoed verkoopt. Albert Heijn die computers verkoopt. En nu Erdee die mobiele abonnementen aan de man probeert te brengen.
Kunnen die bedrijven zich niet gewoon beperken tot hun 'core businees'? :x

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Is idd een gevaar. Voor je het weet wordt het een kenmerk van het ware...Vincent schreef:Ik heb er zelf enige moeite mee dat een bepaalde geloofsovertuiging wordt uitgewerkt tot een zuil waarbinnen bepaalde bedrijven bezg zijn met winstmaximalisatie. Met dat laatste heb ik op zich totaal geen moeite, maar oneigenlijke motieven liggen in dit geval wel op de loer.
Ik ben blij dat deze dienst nu aangeboden wordt.plebe schreef:Wat een giller......
Nu óók bellen op Gereformeerde Grondslag!
In alle ontwikkelingen , jeugd die op 10 jarige leeftijd al met een mobiel op zak lopen.
Ook hierin nu de mogelijkheid om je kinderen op te voeden in overeenstemming met de doop belofte.
Geen excuus om kinderen een mobiel te geven met open internet.
Ik heb eens gehoord van iemand die wees op de gevaren van de moderne media.maar die aangaf dat de duivel steeds weer nieuwe manieren vind.
Hij gaf aan dat dat wel eens de grootste alles overspoelende vloedgolf van de secularisatie kon zijn om de jeugd op te schepen met een mobiel met tv en open internet.
Gelukkig is er nu een alternatief.
Och, zolang de kerk maar geen energiemaatschappij wordt vind ik het zo erg nog nietrekcor schreef:Gek wordt je ervan. Kruidvat die verzekeringen verkoopt. Gamma die speelgoed verkoopt. Albert Heijn die computers verkoopt. En nu Erdee die mobiele abonnementen aan de man probeert te brengen.
Kunnen die bedrijven zich niet gewoon beperken tot hun 'core businees'? :x
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.