Het elfde uur en Bas van der Vlies
Het elfde uur en Bas van der Vlies
Ik las dat Andries Knevel (programma het elfde uur) Bas van der Vlies gisteren heeft geinterviewd. Heeft iemand dit programma gezien, en weet iemand of men dit interview via een link nog kan beluisteren ?
Best leuk met Jan Marijnissen er ook bij.
Op bepaalde punten zijn SGP en SP het niet zo oneens.
De kanttekening die dhr. van der Vlies plaatste bij het plan van de SP om ouderen in kleine groepen te laten wonen i.p.v. verpleeghuizen was zeker waardevol.
Nog een opvallend punt: Bij bijbelse normen werd zelfs de katholieke kerk genoemd (in positieve zin) en dat vind opmerkelijk van een SGP-politicus.
Vond alleen Andries wat drammerig richting dhr. van Vlies.
Waarom nu wel op tv? Zijn de standpunten verschoven? enz.
De heer van der Vlies kreeg niet de tijd om het verhaal goed uit te leggen. Hij werd te vlug en te veel onderbroken.
Dat vond ik dan weer jammer.
Voor de rest: zie het interview en oordeel zelf!
Op bepaalde punten zijn SGP en SP het niet zo oneens.
De kanttekening die dhr. van der Vlies plaatste bij het plan van de SP om ouderen in kleine groepen te laten wonen i.p.v. verpleeghuizen was zeker waardevol.
Nog een opvallend punt: Bij bijbelse normen werd zelfs de katholieke kerk genoemd (in positieve zin) en dat vind opmerkelijk van een SGP-politicus.
Vond alleen Andries wat drammerig richting dhr. van Vlies.
Waarom nu wel op tv? Zijn de standpunten verschoven? enz.
De heer van der Vlies kreeg niet de tijd om het verhaal goed uit te leggen. Hij werd te vlug en te veel onderbroken.
Dat vond ik dan weer jammer.
Voor de rest: zie het interview en oordeel zelf!
Velen kunnen een voorbeeld nemen aan Bas v.d.Vlies zijn warme menselijkheid zijn mildheid en heldere uiteenzetting van zaken , zo ook zijn standvastigheid en vermogen tot betrekkelijkheid der dingen hier op deze aardbol; eens of niet eens met de SGP is een andere maar de mens B.v.d.Vlies , de pet af.
Adorote schreef:Velen kunnen een voorbeeld nemen aan Bas v.d.Vlies zijn warme menselijkheid zijn mildheid en heldere uiteenzetting van zaken , zo ook zijn standvastigheid en vermogen tot betrekkelijkheid der dingen hier op deze aardbol; eens of niet eens met de SGP is een andere maar de mens B.v.d.Vlies , de pet af.
..............en hoed op!
- Miscanthus
De peiling van 13 oktober gaf 2,4% voor de SGP. Dat is nagenoeg 4 zetels. Vier eigen zetels kosten 2,66666 %. Afgelopen week was het weer 2,0%. Altijd nog genoeg voor precies 3 zetels.geledu schreef:Zojuist het interview bekeken.
Het is gewoon een media persoonlijkheid , onze Bas komt erg goed over.
Nog een aantal van zulke uitzendingen en we staan op 4 zetels ipv de nu gepeilde 3
Ja, aardige man die Knevel, alleen zijn stijl van interviewen, vind ik verschrikkelijk,geledu schreef:Hoewel de interview tactiek van Knevel, zoals ik die een paar keer gezien heb, niet kan waarderen.
hij laat de mensen nooit uitpraten, probeert er altijd doorheen te wauwelen en mensen dingen in de mond te leggen, ze bepaalde dingen te laten zeggen. 't Zal wel bij de mediatechniek horen om dat zo te doen.
Hij moest zijn gasten wat meer aan het woord laten en zelf zijn mond wat meer dicht houden.
( dit elfde uur heb ik nog niet gezien, hoe het hier ging weet ik niet, ben benieuwd )