Internet Explorer 7 is uit!
Internet Explorer 7 is uit!
Ik heb hem gedownload en ben er best enthousiast over. Ze hebben wel wat dingen van Firefox gepikt, zoals de tabs. Die hebben ze gelijk verbeterd.
Wat vind jij er van?
Wat vind jij er van?
- Miscanthus
- Miscanthus
Láát maar, heb het (ál) ontdektLabyrinth schreef:Dit is voor mij geheimtaal, wat bedoel je feitelijk? Leg dat eens uit aan een digibeet????Duuk schreef:Wat ik echt heel goed vind is dat bij het opschalen van de pagina met CTRL-scrollwheel van je muis, dan ook de afbeeldingen meeschalen. De pagina blijft dus ook in tact.

werd tijd, IE6 vind ik niet echt lekker werken. Gebruik nu Firefox voor Mac en uit principes zal ik deze versie niet op mijn MacBook zetten... maar op mijn Windows-pc wil ik hem wel eens proberen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Miscanthus
Het switcht een stuk makkelijker dan wanneer er voor iedere site een nieuw venster geopend wordt en is ook minder zwaar.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
op tweakers is men nog niet onverdeeld positief, ik wacht nog even met overstappen
ik hoop verder niet dat IE7 al te snel de nieuwe standaard wordt, voor een aantal toepassingen die ik (hier op de zaak) gebruik is vrij precies de benodigde browser aangegeven, als dat IE7 wordt kan ik al de machines gaan upgraden want op Win2K draait IE7 niet
ik hoop verder niet dat IE7 al te snel de nieuwe standaard wordt, voor een aantal toepassingen die ik (hier op de zaak) gebruik is vrij precies de benodigde browser aangegeven, als dat IE7 wordt kan ik al de machines gaan upgraden want op Win2K draait IE7 niet
Google_ID? bij mij werkt het hetzelfde als voorheen.Miscanthus schreef:snap het verschil niet tussen trabbladen en de knoppen voorheen onderin mijn taakbalk. Eerst onderin nu bovenin?
Als ik iets tot mijn favorieten wil toevoegen moet ik eerst een google_ID ophalen.
Voordeel van die tabs is dat je ook een overzicht kan genereren van alle openstaande tabs. Hij toont dan de pagina's als thumbnail.
Ook kan je een mapje uit je favorieten in 1 keer in tabs laden. Ook erg handig voor sits die je regelmatig bezoekt.
Re: Internet Explorer 7 is uit!
Lijkt erg of firefox nu. Ze werden dus wakker bij Microsoft. Probleem is wel dat ik een aantal software programmaatjes gebruik met IE6 die nu opeens niet meer werken. Ik neem aan dat die mensen dus hun software moeten upgraden. Of dat in de volgende weken gebeurd moeten we nog maar zien. Verder ben ik blij dat Microsoft ons niet meer dwingt hun zoekpagina te gebruiken. Na installatie bleek mijn default zoek machine nog altijd Google te zijn, dus daar hebben ze gelukkig niet aan gezeten.Duuk schreef:Ik heb hem gedownload en ben er best enthousiast over. Ze hebben wel wat dingen van Firefox gepikt, zoals de tabs. Die hebben ze gelijk verbeterd.
Wat vind jij er van?
Maar op niet Windows machines (Linux, Mac, etc) zal ik geen IE gebruiken. Uiteindelijk werkt IE het best met Windows and Opensource software het best met Linux.
Atze
Re: Internet Explorer 7 is uit!
Dát mag je me uitleggen.astroguy schreef:Uiteindelijk werkt IE het best met Windows and Opensource software het best met Linux.