Internet Explorer 7 is uit!

Wat vind jij van IE 7?

Bagger
1
7%
Gaat wel
2
13%
Niet beter dan Firefox
3
20%
Goed
9
60%

Totaal aantal stemmen: 15

Duuk

Internet Explorer 7 is uit!

Bericht door Duuk »

Ik heb hem gedownload en ben er best enthousiast over. Ze hebben wel wat dingen van Firefox gepikt, zoals de tabs. Die hebben ze gelijk verbeterd.

Wat vind jij er van?
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Heb een tijd geleden de beta gebruikt. Hij is echt verbeterd, al gebruikte ik wegens de foutjes die de beta nog had nog steeds maxthon.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

ben hem nu aan het proberen, je hoort nog wel.....
Duuk

Bericht door Duuk »

Wat ik echt heel goed vind is dat bij het opschalen van de pagina met CTRL-scrollwheel van je muis, dan ook de afbeeldingen meeschalen. De pagina blijft dus ook in tact.
Miscanthus

Duuk schreef:Wat ik echt heel goed vind is dat bij het opschalen van de pagina met CTRL-scrollwheel van je muis, dan ook de afbeeldingen meeschalen. De pagina blijft dus ook in tact.
ja, super.
Heb je nog meer leuke tips? :D
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Duuk schreef:Wat ik echt heel goed vind is dat bij het opschalen van de pagina met CTRL-scrollwheel van je muis, dan ook de afbeeldingen meeschalen. De pagina blijft dus ook in tact.
Dit is voor mij geheimtaal, wat bedoel je feitelijk? Leg dat eens uit aan een digibeet????
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Labyrinth schreef:
Dit is voor mij geheimtaal, wat bedoel je feitelijk? Leg dat eens uit aan een digibeet????
Láát maar, heb het (ál) ontdekt :oops:
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik had hem al een tijdje. Een proef versie dus. Maar behalve tabbladen, vind ik het maar een 'zwaar' programma. Firefox werkt beter, op oudere computers.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Marnix

Bericht door Marnix »

werd tijd, IE6 vind ik niet echt lekker werken. Gebruik nu Firefox voor Mac en uit principes zal ik deze versie niet op mijn MacBook zetten... maar op mijn Windows-pc wil ik hem wel eens proberen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Miscanthus

snap het verschil niet tussen trabbladen en de knoppen voorheen onderin mijn taakbalk. Eerst onderin nu bovenin?
Als ik iets tot mijn favorieten wil toevoegen moet ik eerst een google_ID ophalen.
Marnix

Bericht door Marnix »

Het switcht een stuk makkelijker dan wanneer er voor iedere site een nieuw venster geopend wordt en is ook minder zwaar.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
limosa

Bericht door limosa »

op tweakers is men nog niet onverdeeld positief, ik wacht nog even met overstappen

ik hoop verder niet dat IE7 al te snel de nieuwe standaard wordt, voor een aantal toepassingen die ik (hier op de zaak) gebruik is vrij precies de benodigde browser aangegeven, als dat IE7 wordt kan ik al de machines gaan upgraden want op Win2K draait IE7 niet
Duuk

Bericht door Duuk »

Miscanthus schreef:snap het verschil niet tussen trabbladen en de knoppen voorheen onderin mijn taakbalk. Eerst onderin nu bovenin?
Als ik iets tot mijn favorieten wil toevoegen moet ik eerst een google_ID ophalen.
Google_ID? bij mij werkt het hetzelfde als voorheen.

Voordeel van die tabs is dat je ook een overzicht kan genereren van alle openstaande tabs. Hij toont dan de pagina's als thumbnail.
Ook kan je een mapje uit je favorieten in 1 keer in tabs laden. Ook erg handig voor sits die je regelmatig bezoekt.
astroguy

Re: Internet Explorer 7 is uit!

Bericht door astroguy »

Duuk schreef:Ik heb hem gedownload en ben er best enthousiast over. Ze hebben wel wat dingen van Firefox gepikt, zoals de tabs. Die hebben ze gelijk verbeterd.

Wat vind jij er van?
Lijkt erg of firefox nu. Ze werden dus wakker bij Microsoft. Probleem is wel dat ik een aantal software programmaatjes gebruik met IE6 die nu opeens niet meer werken. Ik neem aan dat die mensen dus hun software moeten upgraden. Of dat in de volgende weken gebeurd moeten we nog maar zien. Verder ben ik blij dat Microsoft ons niet meer dwingt hun zoekpagina te gebruiken. Na installatie bleek mijn default zoek machine nog altijd Google te zijn, dus daar hebben ze gelukkig niet aan gezeten.
Maar op niet Windows machines (Linux, Mac, etc) zal ik geen IE gebruiken. Uiteindelijk werkt IE het best met Windows and Opensource software het best met Linux.
Atze
wim

Re: Internet Explorer 7 is uit!

Bericht door wim »

astroguy schreef:Uiteindelijk werkt IE het best met Windows and Opensource software het best met Linux.
Dát mag je me uitleggen.
Plaats reactie