Sja alles kan tegenwoordig....

Plaats reactie
vlinder

Sja alles kan tegenwoordig....

Bericht door vlinder »

van: nu.nl

Bruid bevalt op trouwdag

Uitgegeven: 28 september 2006 13:12
Laatst gewijzigd: 28 september 2006 13:21
AMSTERDAM - De meeste nieuwbakken moeders doen het vlak na de bevalling een tijdje rustig aan. Nicky Heys uit Cambridge niet. Slechts enkele uren nadat ze was bevallen was van een zoon stond ze voor het altaar om haar verloofde het jawoord te geven, zo meldt Reuters donderdag.

De 35-jarige Heys kreeg hevige buikpijn tijdens een etentje met haar verloofde, de avond voor de grote dag. Heys besteedde er aanvankelijk weinig aandacht aan en schreef de buikpijn toe aan de zenuwen. Toen de pijn heviger werd besloot het stel toch maar naar het ziekenhuis te gaan.

"Toen we daar aankwamen vertelde de arts ons dat de baby op komst was. Te vroeg uiteraard, want ik was pas over drie maanden uitgerekend. Een half uur later was ik moeder", aldus Heys.

De kersverse ouders hadden geen zin om de hele bruiloft af te gelasten na de geboorte, en dus besloten ze het feest gewoon door te laten gaan. Slechts elf uur na de bevalling stond Nicky Heys voor het altaar. Nadat het stel elkaar het jawoord had gegeven, besloten ze zich nog even te laten zien op de receptie, alvorens terug te gaan naar het ziekenhuis.

Het paar besloot wel de huwelijksreis naar de Malediven af te zeggen om bij hun zoontje te kunnen zijn. "Onze huwelijksnacht hebben we in het ziekenhuis doorgebracht", aldus Heys. "Ik in het ziekenhuisbed en mijn man op een kleedje op de vloer".
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Unionist

Bericht door Unionist »

't Is in Apeldoorn ook een keer gebeurt. Toen moest de pastoor gauw zijn preek afmaken want de weeën kwamen op. Tijdens de receptie werd bekendgemaakt dat er wat geboren was.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik ken ook iemand die moest trouwen.... kreeg ook weeen na de kerkdienst. Heel erg. Veel te vroeg geboren. Vader werd ś avonds dubbel gefeliciteerd. Moeilijk avond voor vader, getrouwd, baby, maar hij wist dat zijn babytje altijd gehandicapt zou zijn. Ze zijn toen heel erg veroordeeld. Maar ik heb ook echt supermedelijden met hun. En heb erg veel respect hoe ze tot nu toe met alles zijn omgegaan. (Buiten het feit dat ze gemeenschap hadden voor het huwelijk, maar dat even buiten beschouwing gelaten)
Laatst gewijzigd door vlinder op 28 sep 2006, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Unionist

Bericht door Unionist »

Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Lassie

Bericht door Lassie »

tja, dan zou ik er toch liever voor kiezen (Als ik zwanger zou zijn) om na de bevalling een datum te prikken, om te trouwen.

ik hoor sommigen al denken: liever helemaal niet zwanger om te moeten trouwen. :P
Petrus

Bericht door Petrus »

vlinder schreef: (Buiten het feit dat ze gemeenschap hadden voor het huwelijk, maar dat even buiten beschouwing gelaten)
Ach, ik zeg maar zo......in refokringen wordt vaak genoeg de kat in het donker geknepen..........wie het vatte kan die vatte het.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

(Buiten het feit dat ze gemeenschap hadden voor het huwelijk, maar dat even buiten beschouwing gelaten)
Tja, de wereld veranderd....
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

marsm104 schreef:
(Buiten het feit dat ze gemeenschap hadden voor het huwelijk, maar dat even buiten beschouwing gelaten)
De wereld verandert....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Mister schreef:
marsm104 schreef:
De wereld verandert....
en zou zitten we met z'n allen te wachten tot iemand schrijft
De wereld veranderdt... :mrgreen:
Eppie

Bericht door Eppie »

Hendrikus schreef:
Mister schreef:
marsm104 schreef:
De wereld verandert....
en zou zitten we met z'n allen te wachten tot iemand schrijft
De wereld veranderdt... :mrgreen:
Als nou de wereld verander.. waarom de spelling dan niet?
wim

Bericht door wim »

Eppie schreef: Als nou de wereld verander.. waarom de spelling dan niet?
Dat gebeurt natuurlijk. Vroeger kon je dt ook in het verleden tegenkomen ( :!: ). Tegenwoordig schrijft iedereen naar believen een d of een t of een dt. Waarschijnlijk gewoon op de klank af. Slechts weinigen beheersen de 'spel'regels. We gaan steeds meer naar een fonetisch schrift op die manier. En hoe erg is dat?
Mijn oma zei al: "Of de kachel nou brandt met 'd' of met 'dt': zolang het maar lekker warm is".
Plaats reactie