Neem even via PB contact met me op om je sponsor bedrag aan mij door te geven. Laat de mensen in Haiti niet in de armoe en ellende zitten!!!Hoe gaat het in z’n werk
Het is de bedoeling dat er gestept wordt in teams(8 tot 10 personen). Elk team krijgt twee steps, het is doel is dat deze de gehele nacht/dag blijven rijden over het parcours(2,1 km). Er zijn twee stempelposten. Op het einde van de ronde lever je het bonnetje in en wordt deze gescand. Zo houden wij de registratie bij. Het team wat de meeste ronden heeft is winnaar. Uiteraard is voor degene met de meeste ronden ook een prijs!
Sponsoring/Doel
Natuurlijk gaat het erom zoveel mogelijk sponsorgeld binnen te halen. Hoewel we geen limieten willen stellen is vorige jaren gebleken dat €100,- per teamlid haalbaar is. Belangrijk te vermelden is dat het comité een subsidie aanvraag heeft gedaan bij het NCDO wat is goedgekeurd. Dit betekent dat iedere euro voor deze actie verdubbeld wordt!! Dit jaar hebben we voor een project gekozen in Haïti. Mensen in dat verre en arme land hopen daarom ook op jouw inzet!
Datum en plaats
Start 8 september 20:00, Finish 9 september 12:00
Te Moerkapelle(Raadhuisstraat) nabij jeugdcentrum “De Boeg”.
!!HELP ONS!!
!!HELP ONS!!
Nee, jullie hoeven mij niet te helpen, maar mensen in Haiti. Komende vrijdag ga ik een nachtje slaap overslaan. Lees even mee:
Goede vraag Gian. Ik ga het even navragen. Het zal een van deze projecten zijn: http://www.woordendaad.nl/Page/nctrue/s ... index.html
Morgen meer!
Morgen meer!
Maar is het de nou de bedoeling dat er een vast bedrag gesponsord wordt of gaat het om een bedrag per gereden ronde. Als dat laatste het geval is zou ik wat meer info willen om te kunnen inschatten hoeveel ik sponsor. Hoe lang gaan jullie precies rijden, twee fietsen maar gaan die tegelijk of is er steeds maar één in het parcour? Maar als je een vast bedrag verwacht hoef ik dat allemaal niet te weten.
Ik heb ook geen idee mbt het aantal rondes, maar tot op heden heeft iedereen bij mij een vast bedrag opgegeven, dus dat is prima. Het zou mooi zijn als ik jou ook mag noteren, Limosa!limosa schreef:Maar is het de nou de bedoeling dat er een vast bedrag gesponsord wordt of gaat het om een bedrag per gereden ronde. Als dat laatste het geval is zou ik wat meer info willen om te kunnen inschatten hoeveel ik sponsor. Hoe lang gaan jullie precies rijden, twee fietsen maar gaan die tegelijk of is er steeds maar één in het parcour? Maar als je een vast bedrag verwacht hoef ik dat allemaal niet te weten.
Worden die weeshuizen gebouwd omdat er zoveel mensen aan HIV bezwijken in Haïti? Waarschijnlijk wel. Op Afrika na heeft Haïti procentueel gezien het meeste HIV slachtoffers.
In dat geval heb ik altijd wat moeite met doneren. Er zijn heel wat instellingen die aidsweesjes helpen, zeker in Afrika. Maar weesjes worden ook ouder. Krijgen zelf een paar kinderen en overlijden tenslotte ook als jonge ouders aan aids. Dus het doel van weeshuizen is goed bedoeld maar eigenlijk wordt het probleem daar niet mee verholpen, integendeel. Het klinkt wat wrang, maar er zijn gebieden in bijv Afrika waar je alleen maar helpt om niet meer te steunen, of de weesjes gewoon te adopteren. Dat bewaart ze ook voor kinderarbeid wat (vooral in Haïti) op grote schaal voorkomt.
In dat geval heb ik altijd wat moeite met doneren. Er zijn heel wat instellingen die aidsweesjes helpen, zeker in Afrika. Maar weesjes worden ook ouder. Krijgen zelf een paar kinderen en overlijden tenslotte ook als jonge ouders aan aids. Dus het doel van weeshuizen is goed bedoeld maar eigenlijk wordt het probleem daar niet mee verholpen, integendeel. Het klinkt wat wrang, maar er zijn gebieden in bijv Afrika waar je alleen maar helpt om niet meer te steunen, of de weesjes gewoon te adopteren. Dat bewaart ze ook voor kinderarbeid wat (vooral in Haïti) op grote schaal voorkomt.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.