Organisten aanwezig??
- Christiaan
Organisten aanwezig??
Geen bericht
Laatst gewijzigd door Christiaan op 01 sep 2006, 23:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Organisten aanwezig??
This domain has been blockedChristiaan schreef:kijk ook een op mijn homepages:
christiaan.kerpel.googlespages.com
Wat heb jij uitgespookt? :roll:
- Christiaan
geen bericht
Laatst gewijzigd door Christiaan op 26 dec 2007, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu doet-ie het wel, net kreeg ik de foutmelding "This domain has been blocked"Christiaan schreef:Hoe bedoel je op mijn homepage (christiaan.kerpel.googlepages.com) ???Hendrikus schreef:This domain has been blockedChristiaan schreef:kijk ook een op mijn homepages:
christiaan.kerpel.googlespages.com
Wat heb jij uitgespookt? :roll:
- Christiaan
De url is fout, het moet zijn: http://christiaan.kerpel.googlepages.com (er staat een S teveel in de eerder genoemde URL)
- Christiaan
- Christiaan
- Christiaan
Leuke grap waar ik toch ook serieus op in ga, ik typ snel maar speel veel langzammer, wanneer nodig natuurlijk.Hendrikus schreef:Dat heb je met organisten :mrgreen:Christiaan schreef:soms typ ik wat snel
Daarom wil de kerkenraad ook graag zo'n robot die je op "slow" kunt zetten 8)
Een gematigt tempo
Jazeker! Sweelinck, Van Noord, Buxtehude, Scheidemann, Scheidt, Bohm, Lubeck en noem maar op! En uiteraard Bach (anders ben je geen echte organist :mrgreen: )Christiaan schreef:Maar leuk, dat jullie even hebben gekeken op mijn homepages,
maar zijn jullie ook organist en houden jullie van oudere orgelmuziek (voor 1780/1800)???
En natuurlijk nog veel meer.
Wat wil je daarover kwijt of delen?
Heb je een speciaal onderwerp dat je wilt bespreken?
Beschrijf anders eens wat je voorkeur precies inhoudt en wat je daarin zo boeit?
Waarom heb je je voorkeur trouwens afgebakend in tijd?
Na 1800 is ook veel moois geschreven wat de muzikale horizon enorm kan verbreden. En moderne muziek? Matter bijvoorbeeld?

Ik gemerkt dat als je je hier aanmelt met de mededeling dat je iets met orgels hebt, je direct in de welkomst topic al aan de praat wordt gehouden. Ik pas me maar even aan aan de gangbare gewoonte hier :mrgreen:
Oftewel, ook namens mij welkom en veel genoegens hier gewenst!