Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??
Wandelen met God
- Christiaan
- Miscanthus
Re: Wandelen met God
Dat is inderdaad jammer, is het ook in het Nederlands?Christiaan schreef:Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??
Er is toch niets mooiers dan wandelen met God?
- Christiaan
[quote="Miscanthus"][quote="Christiaan"]Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??[/quote]
Dat is inderdaad jammer, is het ook in het Nederlands?
Er is toch niets mooiers dan wandelen met God?[/quote]
Het is zeker in het nederland, je mag gerust weten mijn Engels is
bagger. Het is onder andere te koop bij de betere christelijke boekhandels.
rijk boek??[/quote]
Het is zeker in het nederland, je mag gerust weten mijn Engels is
bagger. Het is onder andere te koop bij de betere christelijke boekhandels.
Dat kan ook wel zonder het boek van Henry Scudder?Miscanthus schreef:Dat is inderdaad jammer, is het ook in het Nederlands?Christiaan schreef:Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??
Wat wil je daar mee zeggen? Natuurlijk kan het zonder dat boek. Maar geldt dat niet voor elk boek behalve de Bijbel?Afgewezen schreef:Dat kan ook wel zonder het boek van Henry Scudder?Miscanthus schreef:Dat is inderdaad jammer, is het ook in het Nederlands?Christiaan schreef:Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??
Zelf heb ik w.b. dit onderwerp veel geleerd van George Whitefield. Lees hier
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- Christiaan
[quote="Unionist"][quote="Afgewezen"][quote="Miscanthus"][quote="Christiaan"]Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??[/quote]
Dat kan ook wel zonder het boek van Henry Scudder?[/quote]
Wat wil je daar mee zeggen? Natuurlijk kan het zonder dat boek. Maar geldt dat niet voor elk boek behalve de Bijbel?
Zelf heb ik w.b. dit onderwerp veel geleerd van George Whitefield. [url=http://www.tabernakel.nl/data/preken/08-03-Preek.doc][u]Lees hier[/u][/url][/quote]
Wandelen met God kun je natuurlijk zonder Henry Scudder doen maar God kan (en uit mijn eigen ervaring doet hij dat ook) andere boeken naast de bijbel zegenen. Wat is nou mooier dan de woorden die voluit bijbels zijn verwoord door een 350jaar geleden overleden theoloog die God nog steeds kan en wil gebruiken.
rijk boek??[/quote]
Dat kan ook wel zonder het boek van Henry Scudder?[/quote]
Wat wil je daar mee zeggen? Natuurlijk kan het zonder dat boek. Maar geldt dat niet voor elk boek behalve de Bijbel?
Zelf heb ik w.b. dit onderwerp veel geleerd van George Whitefield. [url=http://www.tabernakel.nl/data/preken/08-03-Preek.doc][u]Lees hier[/u][/url][/quote]
Wandelen met God kun je natuurlijk zonder Henry Scudder doen maar God kan (en uit mijn eigen ervaring doet hij dat ook) andere boeken naast de bijbel zegenen. Wat is nou mooier dan de woorden die voluit bijbels zijn verwoord door een 350jaar geleden overleden theoloog die God nog steeds kan en wil gebruiken.
Christiaan, even een off-topic tip: ik zie dat in jouw postings de BBCodes uitgeschakeld zijn. Deze kan je in je profiel inschakelen: "Gebruik altijd BBCode" of het vinkje onder het bericht bij "Schakel BBCode uit in dit bericht" weghalen.
Dan is het duidelijker wat er gequote wordt, en ook de andere opmaakcodes worden netjes getoond.
Dan is het duidelijker wat er gequote wordt, en ook de andere opmaakcodes worden netjes getoond.
- Christiaan
Ik probeer gelijk even, met je goed vinden.Tiberius schreef:Christiaan, even een off-topic tip: ik zie dat in jouw postings de BBCodes uitgeschakeld zijn. Deze kan je in je profiel inschakelen: "Gebruik altijd BBCode" of het vinkje onder het bericht bij "Schakel BBCode uit in dit bericht" weghalen.
Christiaan schreef:Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??
Fantastisch boek!!!!!!!!
- Christiaan
mayflower schreef:Christiaan schreef:Ik ben het boek Wandelen met God van de Engelse Puritein Henry Scudder aan het lezen en vindt dit een erg rijk boek. Maar volgens mij is het erg onbekend wie kent dit boek en vindt het ook een
rijk boek??
Fantastisch boek!!!!!!!!
Verklaar je iets nader, wat vind je er zo fantastisch aan??
(Ik vind het ook een zeer bijzonder en goed boek begijp mij niet verkeerd)