Terreurdreiging UK

Plaats reactie
plebe

Terreurdreiging UK

Bericht door plebe »

Hert subculturele dagblad a.k.a. RD slaapt weer eens.
Alle media hebben het nieuws al online behalve.........
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Vincent

Re: Terreurdreiging UK

Bericht door Vincent »

plebe schreef:Hert subculturele dagblad a.k.a. RD slaapt weer eens.
Alle media hebben het nieuws al online behalve.........
Leuke manier om dit nieuws op refoforum te brengen. Wat is belangrijker: de terrorisistische dreiging of nalatigheid van het RD? :o

Je lijkt mijn broer wel, liep ook al-tijd te zani* op rd en heeft nu het nrc genomen. Is soms wat uitgebreider maar eerlijk gezegd vind ik het rd in het algemeen prima wat berichtgeving. Is dat gek? :o en nieuws brengt ze in algemeen best snel dacht ik. :o
memento

Bericht door memento »

Ach, het RD loopt ietwat achter, wat geeft dat nu? Alsof het wereldnieuws zo belangrijk is...
plebe

Bericht door plebe »

Ik wil jullie niet verdriet doen door aan een reformatorisch icoon te komen. Ik constateer alleen iets. Een krant, die ik doorgaans graag lees, heeft zich o.m. op het wereldnieuws te richten en loopt wat achter de feiten aan. Daar legde ik even de vinger bij.

En...het NRC lees ik niet. Ik hou het op RD en/of ND en heel soms de zaterdageditie van de plaatselijke krant.
Petrus

Bericht door Petrus »

Waar gaat deze topic eigenlijk over??

Over de snelheid van berichtgeving of over de terreurdreiging in GB op "vele vliegtuigen" door een stel doorgedraaide terroristen???

Het wordt tijd dat de strijd in alle hevigheid zal worden opgevoerd, en (helaas zou ik nu moeten verzuchten) sta ik achter de optie van Bush en co om de terreurbestrijding op te voeren tot 100%, ook al zal ik een deel van mijn individuele vrijheid daarvoor op moeten offeren.

Ik heb altijd het een en ander tégen die houten klaas van een texaanse olieboer met het verstand van een pinda, maar hierin sta ik pal achter hem!

Aanpakken, uitroken en uitroeien dat zooitje!!
plebe

Bericht door plebe »

Wat mij betreft is de teruerdreiging het onderwerp. Zo trap ik ook niet op llange tenen van RD-fans.
Petrus

Bericht door Petrus »

plebe schreef:Wat mij betreft is de teruerdreiging het onderwerp. Zo trap ik ook niet op llange tenen van RD-fans.
Ik ben ook een RD-fan, maar dat de berichtgeveing sneller zou kunnen, tjá, daar ben ik het wel een stevig stuk met je eens. Maar daarmee trap je nog niet op lange RD-tenen, hoewellllllllllll, sómmige RD-tenen zijn wel wat érg lang ja.....................maar dat bewaren we maar voor een andere topic "welke krant kent de langste tenen-lezers??" :mrgreen:

Dus, nogmaals: heláás moet ik mij 100% achter Bush en zijn slippendragers cq schoothondjes scharen om voor ééns en voor altijd af te rekenen met dat terroristentuig, ook al kost me dat voorlopig een stuk indivuduele vrijheid..........
MBE

Bericht door MBE »

Petrus schreef:Aanpakken, uitroken en uitroeien dat zooitje!!
Is dat haalbaar? Of moeten we dan Iran, Noord Korea, Indoniesie, ..... ,..... aanpakken, uitroken en uitroeien?
Petrus

Bericht door Petrus »

MBE schreef:
Petrus schreef:Aanpakken, uitroken en uitroeien dat zooitje!!
Is dat haalbaar? Of moeten we dan Iran, Noord Korea, Indoniesie, ..... ,..... aanpakken, uitroken en uitroeien?
Overal waar men terroristennesten mag vermoeden, of zekerheid over hebt, dan gewoon keihard ingrijpen..........en dan bedoel ik niet héle landen uitroken etc, want er zijn nog altijd in meerderheid daar mensen die niet tot terrorisme vervallen................

Dat er zich haken en ogen bevinden aan het probleem snap ik ook nog wel, je kunt nu eenmaal niet zomaar even Iran (bijv.) binnenvallen om een terroristennest uit te roeien............dan slaat meteen de vlam in de pan.
MBE

Bericht door MBE »

Petrus schreef:Overal waar men terroristennesten mag vermoeden, of zekerheid over hebt, dan gewoon keihard ingrijpen...........
Maar daar zit toch ook de moeilijkheid?
Als je weet waar het gevaar zit kan je het aanpakken. Maar het kan zomaar ergens de kop op steken.

Wat ik niet begrijp is waarom het luchtverkeer nu plat komt te liggen. Met het oppakken van die mensen is het gevaar toch kleiner geworden?
Het onderzoek heeft maanden in beslag genomen. Toen was die dreiging er wel en werden de veiligheidsmaatregelen niet aangescherpt.
Of zal het blijvend zijn dat je alleen in een doorzichtig tasje je paspoort mee mag nemen in het vliegtuig?
Plaats reactie