Oplossing conflict M.O.

Plaats reactie
olfie

Oplossing conflict M.O.

Bericht door olfie »

Gelukkig heeft Iran de oplossing bedacht voor het conflict in het M.O.

Oplossing.......
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Mister
Administrator

Re: Oplossing conflict M.O.

Bericht door Mister »

olfie schreef:Gelukkig heeft Iran de oplossing bedacht voor het conflict in het M.O.

Oplossing.......
Ach ja, die malloot hebben we ook nog...
Unionist

Bericht door Unionist »

Tja, vergassen van werklozen lost het werkloosheidsprobleem op
Afschieten van WAO'ers het WAO-probleem
ophangen van negers het rassenprobleem
onthoofden van armen het hongerprobleem

Kortom: Vernietiging van de mensheid lost alle problemenn op.

Red de wereld, begin bij jezelf
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Marnix

Bericht door Marnix »

Oeh, dat is aanzetten toch suicide... schaam je! :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Ik weet ook een probaat middel tegen hoofdpijn....
memento

Bericht door memento »

Het is idd een 'oplossing'. Zoals pas iemand op de radio zich afvroeg: 'waarom geven we Israel geen eigen staat in de USA, daar is nog ruimte zat'...
Marnix

Bericht door Marnix »

memento schreef:Het is idd een 'oplossing'. Zoals pas iemand op de radio zich afvroeg: 'waarom geven we Israel geen eigen staat in de USA, daar is nog ruimte zat'...
Omdat Israel dat niet wil... die krijg je toch niet uit Israel weg, zelfs al bied je ze een heel continent aan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Unionist

Bericht door Unionist »

We kunnen ook gewoon de VN-besluiten uit 1948 respecteren.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

memento schreef:Het is idd een 'oplossing'. Zoals pas iemand op de radio zich afvroeg: 'waarom geven we Israel geen eigen staat in de USA, daar is nog ruimte zat'...
Drie keer raden: die persoon op de radio kwam uit Europa/Nederland? In Europa willen ze blijkbaar geen joodse staat hebben, want Europa zit vol moslims (die zijn blijkbaar wel welkom). Hoe dubbelzinnig allemaal. :x
Petrus

Bericht door Petrus »

Marnix schreef:Oeh, dat is aanzetten toch suicide... schaam je! :)
Ik neem aan dat je bedoeld "genocide"..............maar een oplossing is het wél.........

geef iedereen bij het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd de Pil van Drion..............en wég is het AOW-porbleem.............

het is giganitisch sarcastisch allemaal, maar het geeft wel aan dat het natuurlijk geen enkele oplossing is om een heel volk van de aardbodem weg te vagen of zelfs maar uit het Heilige Land weg te deporteren naar een eigen staat in de USA, de 52e staat dus............
memento

Bericht door memento »

Lijkt me ook geen oplossing. Het probleem is dat er zoiezo geen echte oplossing is. Ze zijn gewoon te heetgebakerd in het MO...
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:We kunnen ook gewoon de VN-besluiten uit 1948 respecteren.
Ja......WIJ wél.......maar de verrekte moslims peinzen er niet over...............
refo

Bericht door refo »

Ik weet een veel betere oplossing. Er ís al een Palestijse staat: Jordanië.
Marnix

Bericht door Marnix »

Tja maar de Palestijnen willen Jeruzalem... :) En de moslim-religie botst gewoon heel sterk met de joodse en christelijke religie. Overal waar die twee elkaar grenzen is het gezeur... Rusland / Tjetsjenië, de Balkan, Sudan etc.

Tja, het is in de Bijbel al aangezegd he.

7 Een engel van de HEER trof haar in de woestijn aan bij een waterbron, de bron die aan de weg naar Sur ligt. 8 ‘Hagar, slavin van Sarai, waar kom je vandaan en waar ga je heen?’ vroeg hij. ‘Ik ben gevlucht voor Sarai, mijn meesteres,’ antwoordde ze. 9 ‘Ga naar je meesteres terug,’ zei de engel van de HEER, ‘en wees haar weer gehoorzaam.’ 10 En hij vervolgde: ‘Ik zal je heel veel nakomelingen geven, zo veel dat ze niet te tellen zullen zijn. 11 Je bent nu zwanger en je zult een zoon ter wereld brengen. Die moet je Ismaël noemen, want de HEER heeft gehoord hoe zwaar je het te verduren had. 12 Een wilde ezel van een mens zal hij zijn: hij schopt iedereen, iedereen schopt hem. Met al zijn verwanten zal hij in onmin leven.

Er is altijd oorlog geweest tussen de nakomelingen van Ismael en van Abraham.

Wie eens een heel interessant Essay van Huntington (The Clash of Civilizations) hierover wil lezen, zie hier: http://www.alamut.com/subj/economics/misc/clash.html
Plaats reactie