Ben ik hier welkom?

Gesloten
En Fuego

Ben ik hier welkom?

Bericht door En Fuego »

Niet schrikken van de topictitel ;)

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Paul, 22 jaar, woon in Arnhem en ben eerstejaars (na de vakantie tweedejaars) student Godsdienst Pastoraal Werk in Ede.

Waarom die topictitel? Ik ga ben van huis uit baptist, met wat charismatische tinten. Een heel verschil met de overgrote meerderheid van dit forum dus.

Ik begrijp dat jullie vorig jaar veel problemen gehad hebben op jullie vorige forum, en dat dit alle grenzen van fatsoen overschreed, en dat jullie daarom de voorwaarden voor registratie aangescherpt hebben. Daar kan ik inkomen, en toch ben ik zo brutaal geweest om te registeren 8)

Waarom ben ik hier dan? Voornamelijk om erachter te komen wat jullie beweegt, waarom jullie geloven wat jullie geloven, en om op een ontspannen manier hierover in dialoog te gaan.

Ik kon niet echt een passend forumgedeelte vinden om dit topic in te posten - Kerk en Cultuur Algemeen lijkt me nog het meest passend..

Anyway, ik hoor het wel van jullie. Ik ben benieuwd..
memento

Bericht door memento »

Well, we voeren een gedoogbeleidt, dat houdt in: Je bent van harte welkom; alleen discussies over zaken die in de reformatorische gezindte gemeengoed zijn, zijn niet welkom. We willen ons richten op discussies, zoals die onder refo's onderling spelen, ipv het reformatorische standpunt verdedigen tegenover anders denkenden.

Uw Moderator

PS> Topic gesloten, omdat de vraag beantwoord is.
Gesloten