olfie
olfie
Hallo mensen,
Ik ben de vriendin van Olfie(Arjan)
Hij moest gisteren een longoperatie ondergaan. Daar weten een aantal mensen vanaf.
Hij vroeg me om even te zeggen tegen jullie dat het goed is gegaan
GIster zijn we nog langsgeweest en hij had nog wel veel pijn.
Vanmorgen mocht het zuurstof-masker eraf..
Operatie heeft 4 en en half uur geduurd
Hij ligt nog wel op de I.C.
Voor de mensen die hem een kaartje willen sturen is hier het adres:
Erasmus MC
Arjan van der Beek
Thoraxcentrum Bd 214
Postbus 2040
3000 CA Rotterdam
Groetjes, zijn vriendin
Hij moest gisteren een longoperatie ondergaan. Daar weten een aantal mensen vanaf.
Erasmus MC
Arjan van der Beek
Thoraxcentrum Bd 214
Postbus 2040
3000 CA Rotterdam
Groetjes, zijn vriendin
Laatst gewijzigd door olfie op 30 jun 2006, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Fijn om te weten en handig van het adres. We zullen een kaart sturen.
Jijzelf ook veel sterkte verder en doe Arjan de hartelijke groeten.
Jijzelf ook veel sterkte verder en doe Arjan de hartelijke groeten.
Laatst gewijzigd door Tiberius op 30 jun 2006, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wilma van den Berg
als je er voor open staat en je het kunt vertellen.limosa schreef:wens hem als je hem ziet alle Goeds toe van ons en doe hem de hartelijke groeten, ook voor jou zal het een spannende tijd zijn, nogmaals wensen we jullie beiden Gods nabijheid toe
ennuh, forummers, kaartjes zijn altijd leuk als je ziek ben, doen dus!
het adres is hier gepost dus ik neem aan dat een kaartje op prijs wordt gesteld . . .Lassie schreef:als je er voor open staat en je het kunt vertellen.limosa schreef:wens hem als je hem ziet alle Goeds toe van ons en doe hem de hartelijke groeten, ook voor jou zal het een spannende tijd zijn, nogmaals wensen we jullie beiden Gods nabijheid toe
dat begrijp ik.....limosa schreef:het adres is hier gepost dus ik neem aan dat een kaartje op prijs wordt gesteld . . .Lassie schreef:als je er voor open staat en je het kunt vertellen.limosa schreef:wens hem als je hem ziet alle Goeds toe van ons en doe hem de hartelijke groeten, ook voor jou zal het een spannende tijd zijn, nogmaals wensen we jullie beiden Gods nabijheid toe
Re: olfie
Even nog een kort berichtje van Olfie, het gaat redelijk goed, nog wel pijn maar voor de rest gaat het goed. Erasmiaan nog bedankt voor de kaart en ik ben niet Olfie zijn vriendin. Maar wel vandaag als eerst op bezoek geweest [0m 06:45] is dat geen opoffering?olfie schreef:Hallo mensen,
Erasmus MC
Arjan van der Beek
Thoraxcentrum Bd 214
Postbus 2040
3000 CA Rotterdam
Groetjes, zijn vriendin
Fijn dat het in ieder geval naar omstandigheden goed gaat!Eppie schreef:Even nog een kort berichtje van Olfie, het gaat redelijk goed, nog wel pijn maar voor de rest gaat het goed. Erasmiaan nog bedankt voor de kaart en ik ben niet Olfie zijn vriendin. Maar wel vandaag als eerst op bezoek geweest [0m 06:45] is dat geen opoffering?olfie schreef:Hallo mensen,
Erasmus MC
Arjan van der Beek
Thoraxcentrum Bd 214
Postbus 2040
3000 CA Rotterdam
Groetjes, zijn vriendin
Aan goede verpleging ontbreekt het Olfie dus niet.Eppie schreef:Even nog een kort berichtje van Olfie, het gaat redelijk goed, nog wel pijn maar voor de rest gaat het goed. Erasmiaan nog bedankt voor de kaart en ik ben niet Olfie zijn vriendin. Maar wel vandaag als eerst op bezoek geweest [0m 06:45] is dat geen opoffering?
Wil je hem de hartelijke groeten doen, als je hem weer spreekt?
ja ga ik doen! het gaat weer iets beter, nog wel pijn.. kga zo weer naar hem toe, zal hem groeten doenTiberius schreef:Aan goede verpleging ontbreekt het Olfie dus niet.Eppie schreef:Even nog een kort berichtje van Olfie, het gaat redelijk goed, nog wel pijn maar voor de rest gaat het goed. Erasmiaan nog bedankt voor de kaart en ik ben niet Olfie zijn vriendin. Maar wel vandaag als eerst op bezoek geweest [0m 06:45] is dat geen opoffering?
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Mocht'tie er nog liggen dan denk ik dat ik dat ik komende dinsdag even kijk, nu lijk me niet verstandig gezien de tijd.olfie schreef:ja ga ik doen! het gaat weer iets beter, nog wel pijn.. kga zo weer naar hem toe, zal hem groeten doenTiberius schreef:Aan goede verpleging ontbreekt het Olfie dus niet.Eppie schreef:Even nog een kort berichtje van Olfie, het gaat redelijk goed, nog wel pijn maar voor de rest gaat het goed. Erasmiaan nog bedankt voor de kaart en ik ben niet Olfie zijn vriendin. Maar wel vandaag als eerst op bezoek geweest [0m 06:45] is dat geen opoffering?
olfie
Ging gister minder met olfie, hij had erg hoge koorts en had veel pijn.
Daarom moest ie gisteravond onverwachts nog een longoperatie ondergaan. Duurde 3 en een half uur
Er was een stukje long afgestorven, hebben ze verwijderd.
Hij ligt nu op High-Care, en alle slangen etc. zijn weer aangesloten.
Zijn jullie weer op de hoogte,
Groetjes zijn vriendin
Daarom moest ie gisteravond onverwachts nog een longoperatie ondergaan. Duurde 3 en een half uur
Er was een stukje long afgestorven, hebben ze verwijderd.
Hij ligt nu op High-Care, en alle slangen etc. zijn weer aangesloten.
Zijn jullie weer op de hoogte,
Groetjes zijn vriendin
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen