ds. A.T. Vergunst komt naar Nederland!
ds. A.T. Vergunst komt naar Nederland!
Over twee weken preekt hij in verschillende Ger.Gemeenten
in Holland.
in Holland.
Aanvullingen met plaats, datum en tijd van diensten van ds. Vergunst zijn welkom. Ik heb deze topic opgeschoond, laat allerlei andere (meestal niet zo positief klinkende) opmerkingen achterwege. Spreek met respect over kerkverbanden en ambtsdragers.
groeten,
groeten,
Laatst gewijzigd door limosa op 27 jun 2006, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou nog wel de oproep willen plaatsen: als hij in jouw gemeente voorgaat, denk je dan aan PrekenWeb? Wij zien graag de bandjes/cd's. Er is veel vraag naar Nederlandstalige preken van Ds. Vergunst, maar nauwelijks aanbod.
Wel even graag in overleg, wellicht houdt hij op verschillende plaatsen dezelfde preek/lezing.
Wel even graag in overleg, wellicht houdt hij op verschillende plaatsen dezelfde preek/lezing.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- Miscanthus
-
Gisteravond preekte ds. Vergunst in Leiderdorp over Johannes 17:3, "Het eeuwige leven".Unionist schreef:Ik zou nog wel de oproep willen plaatsen: als hij in jouw gemeente voorgaat, denk je dan aan PrekenWeb? Wij zien graag de bandjes/cd's. Er is veel vraag naar Nederlandstalige preken van Ds. Vergunst, maar nauwelijks aanbod.
Ik heb deze dienst op preeklinks gezet.
Zie www.preeklinks.nl