feestruimte in de buurt van Utrecht
feestruimte in de buurt van Utrecht
In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Re: feestruimte in de buurt van Utrecht
Alvast gefeliciteerd, maar heu, je kamer [in de Bilt! is toch ook 'in de buurt van Utrech?'] volzetten met barkrukken is dat geen idee?parsifal schreef:In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Eppie schreef:Alvast gefeliciteerd, maar heu, je kamer [in de Bilt! is toch ook 'in de buurt van Utrech?'] volzetten met barkrukken is dat geen idee?parsifal schreef:In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Wat zou je denken van de JAARBEURSHALLEN

jij denkt gelijk dat parsifal heel refoforum uitnodigt??Adorote schreef:Eppie schreef:Alvast gefeliciteerd, maar heu, je kamer [in de Bilt! is toch ook 'in de buurt van Utrech?'] volzetten met barkrukken is dat geen idee?parsifal schreef:In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Wat zou je denken van de JAARBEURSHALLEN

Ik denk het beter is een paar restaurants (op een makkelijk vindbare locatie) te bezoeken. Veel restaurants hebben een ruimte om afzonderlijk te feesten.parsifal schreef:Ik ben nog steeds op zoek. Ondertussen ben ik ook op zoek naar een goed restaurant in Utrecht Centrum voor een groep van een man of 20/25. Iemand daar meer ervaring mee?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Beste Parsival alvast gefeli met je bijna behaalde bul.
Wat dacht je van een varend feestje: http://www.lantaern.nl/
Wat dacht je van een varend feestje: http://www.lantaern.nl/
Hee Parsifal, mogen we je nu al met Dr. P aanspreken? Of ben je nog steeds Drs. P?parsifal schreef:In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Hoe dan ook: ik zocht een geschikte plek voor het plaatsen van een welgemeende gelukwens aan Corydoras, die vandaag cum laude afstudeert. Bij deze - en van harte!
En als Parsifal inmiddels gepromoveerd is: proficiat!