feestruimte in de buurt van Utrecht

parsifal

feestruimte in de buurt van Utrecht

Bericht door parsifal »

In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Eppie

Re: feestruimte in de buurt van Utrecht

Bericht door Eppie »

parsifal schreef:In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Alvast gefeliciteerd, maar heu, je kamer [in de Bilt! is toch ook 'in de buurt van Utrech?'] volzetten met barkrukken is dat geen idee?
Adorote

Bericht door Adorote »

Eppie schreef:
parsifal schreef:In september hoop ik dr. parsifal te worden. Nu wil ik voor vrienden, bekenden en collegas 's avonds dan een feestje geven in de buurt van Utrecht. Heeft hier iemand tips voor een leuk zaaltje? Het liefst een beetje in een ``cafe-achtige sfeer'' (Zeg maar barkrukken tafeltjes om rond te hangen, maar niet met het receptie sfeertje) Natuurlijk moet de muziek of iets dergelijks of wel afwezig zijn of mijn keus.
Alvast gefeliciteerd, maar heu, je kamer [in de Bilt! is toch ook 'in de buurt van Utrech?'] volzetten met barkrukken is dat geen idee?

Wat zou je denken van de JAARBEURSHALLEN :P
Unionist

Bericht door Unionist »

Nieuw Galgenwaard? Hangt een beetje af van het aantal gasten uiteraard.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
parsifal

Bericht door parsifal »

Unionist schreef:Nieuw Galgenwaard? Hangt een beetje af van het aantal gasten uiteraard.
Ik zal eens naar de prijs informeren :), maar ik dacht aan een man of 50, misschien iets meer.
Lassie

Bericht door Lassie »

Adorote schreef:
Eppie schreef:

Wat zou je denken van de JAARBEURSHALLEN :P
jij denkt gelijk dat parsifal heel refoforum uitnodigt?? :P :P :mrgreen:
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Parsifal, allereerst alvast gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!

Houdt RefoWeb haar meetings niet altijd daar in de buurt? Op de foto's te zien ziet dat er wel gezellig uit, misschien kan je die locatie regelen?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
parsifal

Bericht door parsifal »

Ik ben nog steeds op zoek. Ondertussen ben ik ook op zoek naar een goed restaurant in Utrecht Centrum voor een groep van een man of 20/25. Iemand daar meer ervaring mee?
Gian

Bericht door Gian »

parsifal schreef:Ik ben nog steeds op zoek. Ondertussen ben ik ook op zoek naar een goed restaurant in Utrecht Centrum voor een groep van een man of 20/25. Iemand daar meer ervaring mee?
Ik denk het beter is een paar restaurants (op een makkelijk vindbare locatie) te bezoeken. Veel restaurants hebben een ruimte om afzonderlijk te feesten.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Andre

Bericht door Andre »

Beste Parsival alvast gefeli met je bijna behaalde bul.

Wat dacht je van een varend feestje: http://www.lantaern.nl/
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Hee Parsifal, mogen we je nu al met Dr. P aanspreken? Of ben je nog steeds Drs. P? :wink:

Hoe dan ook: ik zocht een geschikte plek voor het plaatsen van een welgemeende gelukwens aan Corydoras, die vandaag cum laude afstudeert. Bij deze - en van harte!

En als Parsifal inmiddels gepromoveerd is: proficiat!
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Sinds gisteren Weledelzeergeleerde Heer Doctor Parsifal!!!
wim

Bericht door wim »

Tsjonge zeg. Wat een geleerdheid op dit forum.

Doctor op welk gebied?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Zie je, ik voelde 't aankomen.
Het zit in de lucht, geloof ik :lol:
Petrus

Bericht door Petrus »

lebaoth schreef:Sinds gisteren Weledelzeergeleerde Heer Doctor Parsifal!!!
Weledelzéér proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Welk tak van wetenschap betreft de bul???
Plaats reactie