Ik heb thuis eea aan materiaal liggen (merendeel artikelen, korte boeken, etc) die ik nu uitgeprint heb. Nu kwam ik pas op internet de mogelijkheid tegen van Printing On Demand, het drukken van je eigen boek. Dit lijkt me een interessante mogelijkheid om mijn stapel papier te reduceren tot een paar mooie, zelf samengestelde boeken.
Het enige waar ik mee zit is dat de POD-aanbieders die ik heb kunnen vinden, niet de mogelijkheid bieden om 1 boek af te drukken. Kortom, wie weet een POD-aanbieder die die mogelijkheid wel biedt, tegen een mooie prijs per boek?
[edit]Net even lopen zoeken, en http://www.lulu.nl gevonden. Voor heeel nette prijzen (<15 EUR/boek voor 500 pagina's) je boek laten drukken, ongeacht oplage (je kan vanaf 1 stuks bestellen). Zodra ik tijd heb ga ik het eens proberen. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat[/edit]
Printing On Demand (POD) - Zelf je eigen boek drukken
Re: Printing On Demand (POD) - Zelf je eigen boek drukken
Leesmijnboek.nl?memento schreef:Ik heb thuis eea aan materiaal liggen (merendeel artikelen, korte boeken, etc) die ik nu uitgeprint heb. Nu kwam ik pas op internet de mogelijkheid tegen van Printing On Demand, het drukken van je eigen boek. Dit lijkt me een interessante mogelijkheid om mijn stapel papier te reduceren tot een paar mooie, zelf samengestelde boeken.
Het enige waar ik mee zit is dat de POD-aanbieders die ik heb kunnen vinden, niet de mogelijkheid bieden om 1 boek af te drukken. Kortom, wie weet een POD-aanbieder die die mogelijkheid wel biedt, tegen een mooie prijs per boek?
- Miscanthus
ben benieuwd....
heb pas ontdekt dat diverse artikelen mooi als katern af kunt drukken. 120 grams papiertje als omslag en twee nieten erdoor en het is prachtig.
Zo heb ik pasgeleden de HC, DL en Geloofsbelijdenissen in hedendaags Nederlands in katern gemaakt.
Dat leest meteen een stuk frisser....
(met dank aan de GKV)
heb pas ontdekt dat diverse artikelen mooi als katern af kunt drukken. 120 grams papiertje als omslag en twee nieten erdoor en het is prachtig.
Zo heb ik pasgeleden de HC, DL en Geloofsbelijdenissen in hedendaags Nederlands in katern gemaakt.
Dat leest meteen een stuk frisser....

(met dank aan de GKV)