Wanneer komt onze koning?
52 procent van de Nederlanders wil dat koningin Beatrix binnen vijf jaar de troon overdraagt aan prins Willem-Alexander. Wat vind jij?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
geen goed idee,
Her majesty doet het prima. Volgens mij kan ze 'nog jaren mee'.
Laat Alexander nog maar een tijdje warm lopen.
Her majesty doet het prima. Volgens mij kan ze 'nog jaren mee'.
Laat Alexander nog maar een tijdje warm lopen.
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
- Miscanthus
- Miscanthus
- JolandaOudshoorn
Volgens mij heeft de topicstarter expres de titel zo geformuleerd dat je op het verkeerde been gezet zou worden, anders had hij wel geschreven: "Wanneer neemt Wimlex het over?" of "Wanneer krijgen we een koning?"
Maar goed mijn mening is dat Willem-Alexander het gauw mag worden, dan kan hij ook eens werken voor zijn geld. 't Is nu feitelijk alleen maar geld opstrijken en uitgeven. En Beatrix heeft haar pensioen wel verdient, een van de meest kundige en arbeidzame koninginnen van de laatste eeuw.
Net als nu in Engeland. Charles komt eerst in het bejaardentehuis, en daar wordt hij nog eens koning. Met die pausen is het ook altijd zo; Een hoogbejaarde paus overlijdt en de kandidaat-paus moet minstens boven de 70 zijn wil hij in aanmerking komen voor de "job".
Maar goed mijn mening is dat Willem-Alexander het gauw mag worden, dan kan hij ook eens werken voor zijn geld. 't Is nu feitelijk alleen maar geld opstrijken en uitgeven. En Beatrix heeft haar pensioen wel verdient, een van de meest kundige en arbeidzame koninginnen van de laatste eeuw.
Net als nu in Engeland. Charles komt eerst in het bejaardentehuis, en daar wordt hij nog eens koning. Met die pausen is het ook altijd zo; Een hoogbejaarde paus overlijdt en de kandidaat-paus moet minstens boven de 70 zijn wil hij in aanmerking komen voor de "job".