De GG en kritiek

Plaats reactie
elbert
Contacteer:

De GG en kritiek

Bericht door elbert »

Beste allemaal,

omdat het REO topic zo langzamerhand wordt overspoeld met posts over de GG en kritiek, stel ik voor om jullie posts over dit onderwerp in dit topic te zetten. Diegenen die dat willen kunnen zich dan in dit topic helemaal uitleven. Zelf zal ik me er verder niet mee bemoeien, 't is mijn pakkie an niet, maar het zorgt er misschien voor dat het REO topic tot de REO beperkt blijft.

Hmm, ik zie nu dat men geen apart topic over dit onderwerp wil. Toch wordt er al wel over dit topic gediscussieerd en wel in een topic dat helemaal niet over kritiek op de GG gaat (het REO topic). In dat geval lijkt het mij verstandig dat de moderators in het REO topic ingrijpen en alle off-topic reakties verwijderen. Daar zou ik helemaal voor zijn.

[Aangepast op 8/12/04 door elbert]
takkie

Bericht door takkie »

Spreek met respect over elkaars kerkverbanden, lijkt me niet dat er dan een topic geopend wordt over de GG en kritiek.

Dat er een discussie in een topic vaak weer uitloopt op het geven van een hoop kritiek wil nog niet zeggen dat daar een apart topic over geopend moet worden.
Plaats reactie