Komkommertijd
Komkommertijd
heeft er iemand nog wat te melden???
-
't Is nie meer as vroegah.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeNeuh.Oorspronkelijk gepost door refo
Wil je lid van de dag worden ofzo?:D
Alleen is het hier beetje saai. Waar blijven die heftige discussies:D:D
Voor je 't weet zit er een slotje op of is alles helemaal weggehaald. Vorige week vroeg ik beleefd waarom die dominee in Goedereede zelf z'n huisvesting moest oplossen. Kwam geen antwoord op, kreeg wel stapeltje verwijten over me heen en opeens foetsie, alle reacties weg.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dat is een aktueel onderwerp. Waarom regelen de HHK's niet huisvesting voor hun herders en leraars. Het moet toch mogelijk zijn met z'n paar honderden een huis te kopen voor de dominee?
--------------
-
-
geen openbare wedstrijdinfo. Wordt doorgespeeld naar...........Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door refo
da's helemaal nix.
klopt niet met de forumregels.
is o.a. op zondag.
interesseert de doelgroep niet.
is verdwazing etc
Heb net het tour spel ingevuld. Ullrich wint hem dit jaar
o ja. deze posting is alleen toegankelijk voor tuk (met de groeten van rab)
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Rab heeft nu al verloren. Jammer voor hem.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouwgeen openbare wedstrijdinfo. Wordt doorgespeeld naar...........Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door refo
da's helemaal nix.
klopt niet met de forumregels.
is o.a. op zondag.
interesseert de doelgroep niet.
is verdwazing etc
Heb net het tour spel ingevuld. Ullrich wint hem dit jaar
o ja. deze posting is alleen toegankelijk voor tuk (met de groeten van rab)