Zware sneeuwval
Zware sneeuwval
Hoi Mensen, bij jullie ook sneeuw?
Hier wel 30cm. en het sneeuwt nog steeds....
Wel leuk voor een keer
Hier wel 30cm. en het sneeuwt nog steeds....
Wel leuk voor een keer
Bij ons begint het nu een beetje te sneeuwen.
30 cm. ja, een leuk beginnetje als je ziet wat wij in Oostenrijk gezien hebben:,:,:,:,
Ik hoop dat er hier ook nog een aardig pak wil gaan vallen, het is altijd een schitterend gezicht zo.n witte wereld.
En voor hen die het niets vinden of er last van hebben zou ik zeggen: Hoi je een paar dagen koest en het is weer over.
In elk geval is het een feestfestijn voor de kinderen.
30 cm. ja, een leuk beginnetje als je ziet wat wij in Oostenrijk gezien hebben:,:,:,:,
Ik hoop dat er hier ook nog een aardig pak wil gaan vallen, het is altijd een schitterend gezicht zo.n witte wereld.
En voor hen die het niets vinden of er last van hebben zou ik zeggen: Hoi je een paar dagen koest en het is weer over.
In elk geval is het een feestfestijn voor de kinderen.
Wybren - Vast in de sneeuw zegt:
Hee Arn!
Dat was heftig zeg!
< Arn > zegt:
ckers
Hoeveel bij jullie?
Bij ons schat ik zeker zo'n 15 centimeter en het is net weer behoorlijk gaan sneeuwen.
< Arn > zegt:
bij ons op balkon 24 cm, net gemeten
LOL.
< Arn > zegt:
en op de weg cker nie minder
Hee Arn!
Dat was heftig zeg!
< Arn > zegt:
ckers
Hoeveel bij jullie?
Bij ons schat ik zeker zo'n 15 centimeter en het is net weer behoorlijk gaan sneeuwen.
< Arn > zegt:
bij ons op balkon 24 cm, net gemeten
LOL.
< Arn > zegt:
en op de weg cker nie minder
Ik neem vandaag lekker vrij!
Ik ga met dit weer echt niet de weg op, en zeker niet naar Friesland, wat de bedoeling was.
Gisteren sneeuwde het hier al de hele gebroken sneeuw. Gisteravond begon het steeds harder te sneeuwen. De hele nacht door en nu nog. We gaan wel richting de 40 cm. Ik denk dat er haast wel 40 cm. ligt.
Ik ga met dit weer echt niet de weg op, en zeker niet naar Friesland, wat de bedoeling was.
Gisteren sneeuwde het hier al de hele gebroken sneeuw. Gisteravond begon het steeds harder te sneeuwen. De hele nacht door en nu nog. We gaan wel richting de 40 cm. Ik denk dat er haast wel 40 cm. ligt.
- Miscanthus