Wat verwacht Maxima?

Unionist

Wat verwacht Maxima?

Bericht door Unionist »

Prinses Màxima opnieuw zwanger

DEN HAAG (ANP) – Prinses Màxima is zwanger. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) dinsdag bekendgemaakt. Het tweede kind van prins Willem Alexander en Màxima wordt medio juli verwacht. In de mededeling van de RVD kondigt prinses Catharina–Amalia de komst van haar toekomstige broertje of zusje aan. De letterlijke tekst luidt: „Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!" Amalia werd op 7 december 2003 geboren. Haar eerste verjaardag werd in alle stilte gevierd, omdat op 1 december haar overgrootvader prins Bernhard was overleden.

Wat gaat het worden?

[Aangepast op 28/12/04 door Unionist]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Lassie

Bericht door Lassie »

Mabel is ook zwanger. :P
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik heb vernomen dat ze een baby verwacht....... :$

[Aangepast op 28/12/04 door Daphne]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Te weinig opties! Tsjonge, doet Majorca niet meer mee, opent er wel weer een ander onzinnige topics.

:P
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Te weinig opties! Tsjonge, doet Majorca niet meer mee, opent er wel weer een ander onzinnige topics.

:P
Welke optie zou je er aan toe willen voegen dan?! Ach... misschien is Uni wel stiekem de hele nette Maj.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Matthijs

Bericht door Matthijs »

OP de begrafenis van Bernhard kreeg ik al een flauw vermoeden dat Maxima inverwachting was.

Ja dus.
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
OP de begrafenis van Bernhard kreeg ik al een flauw vermoeden dat Maxima inverwachting was.

Ja dus.
:,:,:,

Vertel...
Vanwaar je vermoeden?
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Gian

Ja dus.
:,:,:,

Vertel...
Vanwaar je vermoeden?
Ik verwacht een antwoord in de zin van 'de stralende blik van een aanstaande moeder die het stiekem nog niet mag vertellen maar wel heel blij is'

of

'Het werd wel weer eens tijd'

Zoiets vermoed ik... of heb k ongelijk Matth?
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Tja, ik zag het gewoon toen ik er zag:D

Je kunt het zien aan Maxima's gezicht. Die wordt namelijk een beetje boller als ze in verwachting is. Dat was bij Amalia ook zo.

Het viel me meteen op.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door DaphneIk verwacht een antwoord in de zin van 'de stralende blik van een aanstaande moeder die het stiekem nog niet mag vertellen maar wel heel blij is'
WHAAAAAAAAAAAAAAA ik zat best wel heel erg goed :bou::bou::bou::bou: :% :o:o:o:o:o:o:o:o
Daphne

Bericht door Daphne »

Dat was bij Amalia ook zo.
werk jij toevallig bij Prive/Story/Weekend?! :cool:

Misschien wel grappig jou de naam te laten raden :,:,:,:,:, kijken of da uit komt... als dat dus uit komt... :, dan krijg jij 't cadeautje bij de volgende meeting :,:,:,:, (spontaan roep je iets van 'Jan' of 'Miep' :,:,:, )

(Sorry Matthijs... k ben beetje melig!)
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Dat was bij Amalia ook zo.
werk jij toevallig bij Prive/Story/Weekend?! :cool:

Misschien wel grappig jou de naam te laten raden :,:,:,:,:, kijken of da uit komt... als dat dus uit komt... :, dan krijg jij 't cadeautje bij de volgende meeting :,:,:,:, (spontaan roep je iets van 'Jan' of 'Miep' :,:,:, )

(Sorry Matthijs... k ben beetje melig!)
Ik zal er eens over nadenken.:)
Je hoort nog van me.;)

[Aangepast op 28/12/04 door Matthijs]
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik zal er eens over nadenken.:)
Je hoort nog van me.;)
Deal :)
love

Bericht door love »

Een prins....prins Maxmiliaan.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lassie
Mabel is ook zwanger. :P
Mabel baard geen prinsesjes:t
Plaats reactie