Wat verwacht Maxima?
Wat verwacht Maxima?
Prinses Màxima opnieuw zwanger
DEN HAAG (ANP) – Prinses Màxima is zwanger. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) dinsdag bekendgemaakt. Het tweede kind van prins Willem Alexander en Màxima wordt medio juli verwacht. In de mededeling van de RVD kondigt prinses Catharina–Amalia de komst van haar toekomstige broertje of zusje aan. De letterlijke tekst luidt: „Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!" Amalia werd op 7 december 2003 geboren. Haar eerste verjaardag werd in alle stilte gevierd, omdat op 1 december haar overgrootvader prins Bernhard was overleden.
Wat gaat het worden?
[Aangepast op 28/12/04 door Unionist]
DEN HAAG (ANP) – Prinses Màxima is zwanger. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) dinsdag bekendgemaakt. Het tweede kind van prins Willem Alexander en Màxima wordt medio juli verwacht. In de mededeling van de RVD kondigt prinses Catharina–Amalia de komst van haar toekomstige broertje of zusje aan. De letterlijke tekst luidt: „Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!" Amalia werd op 7 december 2003 geboren. Haar eerste verjaardag werd in alle stilte gevierd, omdat op 1 december haar overgrootvader prins Bernhard was overleden.
Wat gaat het worden?
[Aangepast op 28/12/04 door Unionist]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
-
Welke optie zou je er aan toe willen voegen dan?! Ach... misschien is Uni wel stiekem de hele nette Maj.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Te weinig opties! Tsjonge, doet Majorca niet meer mee, opent er wel weer een ander onzinnige topics.
![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik verwacht een antwoord in de zin van 'de stralende blik van een aanstaande moeder die het stiekem nog niet mag vertellen maar wel heel blij is'Oorspronkelijk gepost door Gian:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Matthijs
OP de begrafenis van Bernhard kreeg ik al een flauw vermoeden dat Maxima inverwachting was.
Ja dus.
Vertel...
Vanwaar je vermoeden?
of
'Het werd wel weer eens tijd'
Zoiets vermoed ik... of heb k ongelijk Matth?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
WHAAAAAAAAAAAAAAA ik zat best wel heel erg goed :bou::bou::bou::bou: :%Oorspronkelijk gepost door DaphneIk verwacht een antwoord in de zin van 'de stralende blik van een aanstaande moeder die het stiekem nog niet mag vertellen maar wel heel blij is'
werk jij toevallig bij Prive/Story/Weekend?!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Dat was bij Amalia ook zo.
Misschien wel grappig jou de naam te laten raden :,:,:,:,:, kijken of da uit komt... als dat dus uit komt... :, dan krijg jij 't cadeautje bij de volgende meeting :,:,:,:, (spontaan roep je iets van 'Jan' of 'Miep' :,:,:, )
(Sorry Matthijs... k ben beetje melig!)
Ik zal er eens over nadenken.Oorspronkelijk gepost door Daphnewerk jij toevallig bij Prive/Story/Weekend?!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Dat was bij Amalia ook zo.
Misschien wel grappig jou de naam te laten raden :,:,:,:,:, kijken of da uit komt... als dat dus uit komt... :, dan krijg jij 't cadeautje bij de volgende meeting :,:,:,:, (spontaan roep je iets van 'Jan' of 'Miep' :,:,:, )
(Sorry Matthijs... k ben beetje melig!)

Je hoort nog van me.

[Aangepast op 28/12/04 door Matthijs]