Mathew Henry
Mathew Henry
Bestaat er een bijbel verklaring van Mathew Henry waar de verklaring instaat en de Bijbel samen (zo dat ik niet iedere keer heen en weer hoef te zoeken/kijken)
het liefst een met een goed leesbaar lettertype
Graag een ISBN nummer o.i.d
Ik kan het niet zo goed vinden.
Online Bijbel software. Kun je nog veel meer naast elkaar zetten...Oorspronkelijk gepost door appie21
Bestaat er een bijbel verklaring van Mathew Henry waar de verklaring instaat en de Bijbel samen (zo dat ik niet iedere keer heen en weer hoef te zoeken/kijken)
-
- Contacteer:
De laatste verklaring van Mathew Henry is alláááááááng uitverkocht. Volgens mij waren er maar 500 gedrukt.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
welke heb jij dan?
De complete verklaring van M. Henry is de beste, en dan de nieuwste druk uiteraard.
Eerst stukje bijbeltekst. Bijv. 1-12 en daarna komt Henry met zijn verklaring/uitleg. Je moet gewoon alles lezen. De context is ook belangrijk!
De verklaring die Appie heeft is de 2 - delige verklaring waar idd niet de tekst zelf is mee gedrukt.
Appie, het zal niet meevallen om een beetje een nette verklaring te vinden van Mathew Henry. Momenteel worden ze alleen maar duurder. Reken er op dat als je een geetje fatsoenlijk uitziende verklaring wil, je zo'n 250-300 Euro kwijt ben. Ga binnekort naar de CLK, ik geef je een redelijke kans van slagen.
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
- ndonselaar
- Contacteer:
Hoi Appie,
Als je goed Engels kunt is de Engelse verklaring het goedkoopst.
Of hij er in het Nederlands nog is, weet ik niet.
Als je goed Engels kunt is de Engelse verklaring het goedkoopst.
Of hij er in het Nederlands nog is, weet ik niet.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Ik zag in een boekhandel in Kiëv een verklaring op z'n engels. Het is daar allemaal heel erg goedkoop, dus sla je slag.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
- ndonselaar
- Contacteer:
Oorspronkelijk gepost door MatthijsIk denk dat alle soortgelijke boeken in deze oplages gedrukt worden.Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
De laatste verklaring van Mathew Henry is alláááááááng uitverkocht. Volgens mij waren er maar 500 gedrukt.
Wááááát, nu al? Waarom hebben ze er dan maar 500 van gedrukt? Dat is toch veel te weinig?
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Meer dan eens, kijk maar eens goed.Oorspronkelijk gepost door AfgewezenWelnee, joh. Heb je 'm wel eens open gehad?;)Oorspronkelijk gepost door ahuibers
Ik heb de versie van 2 delen van Matthew Henri.
Daar staat de tekst er wel bij geloof ik (schuingedrukt tusse de verklaringen door.)
Ik weet alleen niet zeker of elke tekst er in staat. misschien word er af en toe wat teksten overgeslagen.
Het staat in ieder geval niet appart maar tussen de uitleg.
Er wordt steeds een tekst of het kernwoord uit een tekst genoemd. Maar de volledige tekst van de Bijbel vind je er niet in.Oorspronkelijk gepost door ahuibersMeer dan eens, kijk maar eens goed.Oorspronkelijk gepost door AfgewezenWelnee, joh. Heb je 'm wel eens open gehad?;)Oorspronkelijk gepost door ahuibers
Ik heb de versie van 2 delen van Matthew Henri.
Daar staat de tekst er wel bij geloof ik (schuingedrukt tusse de verklaringen door.)
Ik weet alleen niet zeker of elke tekst er in staat. misschien word er af en toe wat teksten overgeslagen.
Het staat in ieder geval niet appart maar tussen de uitleg.
- ndonselaar
- Contacteer: