Nog niemand gehoord over de Hollandse Nieuwe?! Zijn er kenners in de zaal? Ik heb net de hitte getrotseerd en mijn 2 eerste harinkies van de 2004-vangst op.
Ik ben geen kenner, maar ze smaken duidelijk anders dan de 'ouwe' een paar weken geleden. Mag ik het omschrijven als zachter? Of is dat niet de juiste term?
!Hollandse Nieuwe!
Je moet ze wel laten zwemmen ja!Oorspronkelijk gepost door RhodéNou hebbie dorst cker?Oorspronkelijk gepost door Pim
Nog niemand gehoord over de Hollandse Nieuwe?! Zijn er kenners in de zaal? Ik heb net de hitte getrotseerd en mijn 2 eerste harinkies van de 2004-vangst op.
Ik ben geen kenner, maar ze smaken duidelijk anders dan de 'ouwe' een paar weken geleden. Mag ik het omschrijven als zachter? Of is dat niet de juiste term?

Mij krijg je niet zover zo'n rauwe vis te eten. Elke keer bekijk ik weer met afschuw de haringeetwedstrijd op vlaggetjesdag bij ons aan de haven.Oorspronkelijk gepost door Pim
[Aangepast op 8/6/04 door wim]
Jawel hoor, vorige week in ' wat eten we vadaag'' . Volgens mij werd Lily er zelfs nog een beetje boos over, maar dat geeft niet. Had ook met die blote billenfietsers te maken. Die haringen waren heel erg goed. (van de markt). :in Bij de viswinkel waren ze ook erg goed. Vrijdag had er iemand de graten laten zitten, was wat minder maar ik ga gewoon door met mijn eigen haringtest.Oorspronkelijk gepost door Pim
Nog niemand gehoord over de Hollandse Nieuwe?! Zijn er kenners in de zaal?
Wie weet wat er vandaag nog volgt?!
eet smakelijk!
als ik ze eet zijn ze meestal dood, hoop ik en de biefstuk.... meestal ook een beetje rauw.Bah! Dooie dieren rauw opeten.........