Huwelijk Prins Friso en Prinses Mabel Miss Smith

Jan de Wit

Huwelijk Prins Friso en Prinses Mabel Miss Smith

Bericht door Jan de Wit »

Wat vonden jullie van de dienst!:D
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Vind alles een grote poppenkast.
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
???
Rachmaninov

Bericht door Rachmaninov »

En daar houd jij helemaal niet van, gezien je avatar..:,
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Rachmaninov
En daar houd jij helemaal niet van, gezien je avatar..:,
Vast niet! :+;):cool:
anna

Bericht door anna »

ikkes wist niet dat ze vandaag getrouwd waren.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Het was ook niet zo'n spraakmakende dienst. Gewoon een rechttoe-rechtaan bruiloft, wel een beetje chique. Maar met het overlijden van Juliana in de gedachte, en de achtergrond van Mabel, was de vreugde allemaal wat minder.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Moest heel de dag werken, maar het live verslag van de klanten maakte alles goed. Was erg grappig gekleurd. :)
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Al die strikjes!!!!!! Gek... ik weet niet waarin ik zou willen trouwen... maar daarin niet iig.....

mn oom en tante waren er ook, vraag me af watvoor hoed mijn tante op had :)
willemjan

Bericht door willemjan »

Er valt genoeg te zeggen over allerlei subjectieve zaken aangaande die bruiloft, maar ik was vooral geraakt door de dienst in de Oude Kerk en dan vooral door het ontbreken van een bijbelse boodschap. Hoe is het mogelijk dat een predikant Jezus op een lijn stelt met Mozes en Elia? Jezus was een heel goed mens, hij leek bijna op God. Maar hij was niet God. Ik was blij dat de ouderling van dienst nog wel iets liet doorschemeren van het gegeven dat God alleen te kennen is via zijn zoon, Jezus Christus.

Maar goed, bovenstaande tekst kon verwacht worden op een forum als dit. Daarom een tweede vraag. Ik lees op dit forum regelmatig posts tegen de PKN. En als ik dan de preek van ds. ter Linden hoor begrijp ik deze posts werkelijk niet. De preek van deze Hervormde dominee was absoluut niet-bijbels. Waarom dan die angst om over te gaan naar de PKN? Slechter dan dit kan het niet worden hoor...

En kom dan niet met allerlei praatjes over belijdenisgeschriften enzovoorts, want dan hebben we het alleen maar over papieren documenten. Het gaat erom welk woord er in een kerk klinkt, en dan is de boodschap van Ter Linden net zo gevaarlijk als die van een lutherse predikant. Of niet soms?
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door willemjan
En kom dan niet met allerlei praatjes over belijdenisgeschriften enzovoorts, want dan hebben we het alleen maar over papieren documenten.
:pu Ik denk dat je niet helemaal door hebt wat belijdenisgeschriften zijn... :pu
willemjan

Bericht door willemjan »

Ik ken de belijdenisgeschriften wel degelijk, ik ben lid van een goede degelijke CGK. Maar de belijdenisgeschriften gaan niet boven het Woord. Een predikant kan in een kerk preken waar de belijdenisgeschriften zuiver zijn, maar als het woord at hij brengt niet zuiver is, is die kerk ook niet meer zuiver...
Kevertje

Bericht door Kevertje »

'k Vond et een heeele mooie jurk! Vooral die 248 strikjes :o)
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
'k Vond et een heeele mooie jurk! Vooral die 248 strikjes :o)
een beetje poeserig.
england

Bericht door england »

en de achtergrond van Mabel, was de vreugde allemaal wat minder
Kvat em niet helemaal, kan iemand me inlichten? Wie is die Mabel (een engelse soms...?)
Plaats reactie