Waar houdt Bin-Laden zich schuil

Benjamin

Waar houdt Bin-Laden zich schuil

Bericht door Benjamin »

Volgens de Amerikanen bestaat er een grote kans dat Bin-Laden zich schuil houd in de bergen-grotten rond ToraBora. Ook hebben sommige de mening dat hij inmiddels is gevlucht naar het buitenland. Het gunstigste voor hemzelf is dat hij niet wordt uitgeleverd aan de VS. Omdat de VS de doodstraf kent.

Zou hij worden gevonden? Een vraag die velen beig houdt.

Wat is jouw mening?
Benjamin

Bericht door Benjamin »

Volgens de Amerikanen bestaat er een grote kans dat Bin-Laden zich schuil houd in de bergen-grotten rond ToraBora. Ook hebben sommige de mening dat hij inmiddels is gevlucht naar het buitenland. Het gunstigste voor hemzelf is dat hij niet wordt uitgeleverd aan de VS. Omdat de VS de doodstraf kent.

Zou hij worden gevonden? Een vraag die velen beig houdt.

Wat is jouw mening?
Grace
Berichten: 1269
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:20

Bericht door Grace »

BinLaden vindt men te never en te nooit meer. Het heeft al veel te lang geduurd. Deze lieve man heeft miljarden guldens. Of hij laat zich ombouwen. Of hij vliegt met een prive-jet naar oman, o.i.d. en begint daar opnieuw een terreurbeweging. Of.......hij dood zichzelf. Afganistan is zo inmens groot. Denk je echt dat Amerika dit waterdicht onder controle heeft. Ik kan het me niet voorstellen. Maar goed. Wat denk jezelf Benjamin?
Benjamin

Bericht door Benjamin »

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Grace,

Bedankt voor je leuke reactie. Nou ik denk dat het inderdaad niet waterdicht is voor Amerika. Ze weten echt niet waar deze "lieve" man is. Het probleem is dat ze weten hoe ie er uit ziet, dat is voor die Omar anders. Van omar hebben ze nog niet eens een foto. Volgens mij is Binladen echt verdwenen
--------------------------------------------------------------------------------
Adje

Bericht door Adje »

vraag het hem, zouk zeggen. Alstie een beetje man is...
Benjamin

Bericht door Benjamin »

Ja, Adje. Ik moest het van jou persoonlijk aan Bin-Laden vragen. Hij was net weg voor een typcursus, 't ging wat langzaam typen, slecht 2 aanslagen per minuut, hij streeft naar iets meer aanslagen........, om zijn typdiploma te halen. hihihi ;-)
Geriella

Bericht door Geriella »

haha Benjamin,

Goeie!

Groetjes, Geriella
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

volgens mij istie dood..


zou amerika nog wel jacht op hem maken???
sochrio

Bericht door sochrio »

benjamin, dat geintje kende ik al. Het is op zich wel leuk gevonden, maar ik het vind em ongepast. Als er zoveel mensen de dood vinden, is daar niets grappigs meer aan lijkt me.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

oh ja dattie ws. niet dood is,
Al Jazeerah had deze week weer een bandopname van hem:pu:pu:pu:i:i:i
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Denkniet dattie dood is...:)

zemaken zeker jacht op hem.

ikzou denk ik niet eens zo heel verbaasd opkijke alstie vlak voor de verkiezingen in de VS in z'n lurven gegrepen wordt:d

Bush is dan binne:D daar helpt geen campagne tege:D:D

mzzlzz

sb
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik heb het gevoel dat die man al lang niet meer leeft. Hoe , wat , waarom, ik heb geen idee.



tukkerte
Jelle

Bericht door Jelle »

vorige week heeft hij nog bij mij in de garage geslapen. Ik denk dat Bush op de verkeerde plaats aan het zoeken is:D
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12250
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Ken je deze al?
Wat is het domste wat Saddam Hussein tot nu toe gedaan heeft?


Zich vermommen als Bin Laden.
Plaats reactie