Weer Oranje-nieuws!

limosa

Weer Oranje-nieuws!

Bericht door limosa »

Zie ik net op NU.nl

RIJSWIJK - Prinses Máxima en prins Willem-Alexander hebben woensdag met grote blijdschap en dankbaarheid de komst van hun eerste kind aangekondigd. Ook koningin Beatrix stond volgens haar zoon te juichen toen ze het nieuws hoorde en was door het dolle heen. De ouders van de prinses zijn erg blij. Voor de moeder van Máxima is het haar eerste kleinkind. De Tweede Kamer reageerde verheugd en hoopt op een gezonde troonopvolger.

't Is eindelijk goed nieuws over de Oranjes, dat mag ook onderhand wel weer eens!

'k Vind -ut leuk voor ze!

[edit]
URL toegevoegd, het Reformatorisch Dagblad heeft ook een bericht
[/edit]

[Aangepast op 18/6/03 door limosa]
Jozz

Bericht door Jozz »

Dit is het officiele bericht van de RVD:

18/06/03 Prinses Máxima in verwachting

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden is in verwachting.
De geboorte van het eerste kind van Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima is voorzien voor medio januari 2004.
De Prins en de Prinses laten weten 'dankbaar en blij' te zijn.

RVD, 18.06.2003, 17.00 uur

bron: http://www.koninklijkhuis.nl/nieuws/nie ... /1701.html
limosa

Bericht door limosa »

Op www.koninklijkhuis.nl staat het ook. Dan zal het wel waar zijn . . .

[edit]
Dat had Jozz al gezien . . .
[/edit]

[Aangepast op 18/6/03 door limosa]
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Het klopt echt hoor. Ze hebben zelf o.a. op Radio 1 toegelicht dat het best snel ging nadat ze tot gezinsuitbreiding hadden besloten, dus...............

Groeten,
Pim.
Jelle

Bericht door Jelle »

Vanaf hier wil ik het koninklijk echtpaar van harte feliciteren.
Ik hoop alleen voor hen dat er nu weer niet moeilijk gedaan gaat worden als de ouders van Maxima hun kleinkind willen komen bezoeken en dat er ook niet van tevoren door de pers e.d. een domper op de vreugde gezet wordt.
limosa

Bericht door limosa »

Dat hoop ik ook Jelle. 't Is meestal zo dat degenen die altijd het hardst roepen over bekrompenheid bij anderen dan zelf het meest zitten te piepen . . .
KurtYo

Bericht door KurtYo »

Leuk voor hen... Ik heb al wel medelijden met het kindje. Hij word geboren in een omgeving waar het voor iedereen moeilijk is jezelf te zijn en de dingen te doen die je graag wilt. Maar goed, dat is iets heel anders. Verder vind ik het leuk hoor. Alle paren die een kind verwachten gefeliciteerd ;) (Niet alleen Maxima en Alex, omdat zij niet meer zijn dan een ander)...
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Nou heel leuk voor ze... was ook bijna een verplichting eigenlijk... Als ze hadden besloten kinderloos te blijven... dat was volgens mij niet eens een optie geweest.
Maar ja leuk voor ze en ik hoop dat er niks mis gaat..:)
KurtYo

Bericht door KurtYo »

En zoals gewoonlijk zal het een kruising zijn... Alle mensen zijn kruisingen dus waarom deze niet? ;)
WiccanGirl

Oorspronkelijk gepost door lo-rucháma
Leuk voor ze.

En nu komen die heerlijke speculaties of het een jongen of een meisje wordt!! :!:!:,:,
het wordt een meisje... (tja ik heb 50% kans om het goed te hebben) :D
Jootje

Bericht door Jootje »

Oorspronkelijk gepost door WiccanGirl
Oorspronkelijk gepost door lo-rucháma
Leuk voor ze.

En nu komen die heerlijke speculaties of het een jongen of een meisje wordt!! :!:!:,:,
het wordt een meisje... (tja ik heb 50% kans om het goed te hebben) :D
Ik ga voor een jongetje. We hebben al veel koninginnen gehad maar geen koningen...
WiccanGirl

Oorspronkelijk gepost door Jootje

Ik ga voor een jongetje. We hebben al veel koninginnen gehad maar geen koningen...
als het goed is wordt WimLex natuurlijk koning...:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ga voor een jongen, Natuurlijk moet het een echte stamhouder zijn, dus een jongen.
En trouwens een koning is ook heel wat leuker dan een koningin dan wordt er tenminste niets eens gezeurd over wat voor hoed of jurk dat ze aan had.

Nee de volgende wordt koning Willem IV en zijn a.s. zoon wordt dan natuurlijk koning Willem V.
Jootje

Bericht door Jootje »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
En trouwens een koning is ook heel wat leuker dan een koningin dan wordt er tenminste niets eens gezeurd over wat voor hoed of jurk dat ze aan had.
AAAAAAAAAHHHH!!! Dat doen ze met prinsessen ook! Wat een gezeur!!!!
Misschien gaan ze straks zeuren over de kleur van Lex z'n stropdas:D
Plaats reactie