5 mei bevrijdingsdag..

Plaats reactie
WiccanGirl

5 mei bevrijdingsdag..

Bericht door WiccanGirl »

Wat gaan jullie vandaag doen? Heb je vrij van werk/school? Nog naar speciale festivals?

Ik ga naar Vlissingen, 2,5 uur in de trein reizen maar goed, lekker gek doen en dan muziek luisteren. Wel jammer dat het weer niet echt mee werkt.. Maar goed dat verstoord mn gedrag niet voor vandaag..:D
anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door WiccanGirl
Wat gaan jullie vandaag doen? Heb je vrij van werk/school? Nog naar speciale festivals?

Ik ga naar Vlissingen, 2,5 uur in de trein reizen maar goed, lekker gek doen en dan muziek luisteren. Wel jammer dat het weer niet echt mee werkt.. Maar goed dat verstoord mn gedrag niet voor vandaag..:D

Waarom naar Vlissingen om muziek te gaan luisteren en gek doen??? Is dat bevrijdingsdag??? GEK DOEN??? :pu
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Snap die gedachte ook niet. vind trouwens dat bevrijdingsdag maar eens afgeschaft moet gaan worden. De oorlog is al bijna 60 jaar geleden. Hoelang gaan we nog door om dit jaarlijks terug te laten komen. Van bevrijdingsdag is nu al geen sprake meer. Het zijn allemaal popfestivals etc. Van mij mogen ze het schrappen.

tukkertje
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Tja een band die ik wilde zien speelde in Vlissingen, ik heb de vrijheid om zomaar 2,5 uur in de trein door het land te crossen om een band te zien die ik te gek vind... Moet ik het zo stellen dan? pfff..
Plaats reactie