Op welke partij hebben jullie 11 maart gestemd?
Joh, elke stem telt! Als ik jou was, zou ik gewoon even naar het stemlokaal gaan, en het ff zeggen :tOorspronkelijk gepost door Kislev
Om één of andere reden geen stemkaart in m'n bus gezien (en ben toch al echt 18+ ). Zal wel iets fout zijn gegaan. Nou, graag of helemaal niet. Dus ik stem vandaag niet.
Hoorde net dat je met Identificatiebewijs ook kunt gaan stemmen. Dus toch maar proberen vanavond.Oorspronkelijk gepost door TirzahJoh, elke stem telt! Als ik jou was, zou ik gewoon even naar het stemlokaal gaan, en het ff zeggen :tOorspronkelijk gepost door Kislev
Om één of andere reden geen stemkaart in m'n bus gezien (en ben toch al echt 18+ ). Zal wel iets fout zijn gegaan. Nou, graag of helemaal niet. Dus ik stem vandaag niet.
Quazzy, je lijkt op mijn vrouw. Wat je stem betreft dan.
Ik heb zojuist strategisch gestemd!! Nu weet ik ook hoe dat voelt.
Waarom strategisch? In onze prov bestaat het college uit CDA/VVD/CU/SGP. Wie CDA stemt, loopt het risico dat er net als vroeger een brede coalitie komt van CDA/VVD/PvdA. Vandaar een stem op de ChristenUnie. En nu maar hopen dat ze ook weer eens winnen.
O ja, ik heb een voorkeurstem uitgebracht. En wel op Paul Blokhuis, nummer 2 van de lisjt. Omdat hij uit Apeldoorn komt en omdat hij een aardige vent is.
[Aangepast op 11/3/03 door bjdendekker]
Ik heb zojuist strategisch gestemd!! Nu weet ik ook hoe dat voelt.
Waarom strategisch? In onze prov bestaat het college uit CDA/VVD/CU/SGP. Wie CDA stemt, loopt het risico dat er net als vroeger een brede coalitie komt van CDA/VVD/PvdA. Vandaar een stem op de ChristenUnie. En nu maar hopen dat ze ook weer eens winnen.
O ja, ik heb een voorkeurstem uitgebracht. En wel op Paul Blokhuis, nummer 2 van de lisjt. Omdat hij uit Apeldoorn komt en omdat hij een aardige vent is.
[Aangepast op 11/3/03 door bjdendekker]
Geef niet hoor! :% De SGP komt dit waarschijnlijk goed uit! :% CU misschien ook wel. :!Oorspronkelijk gepost door Madtice
Subjectief, kridje, subjectief. ZOals in een ander topic al gezegt: ik heb neit gestemd. Het regende. Simpel gezegt: de Provinciale Staten worden door mij neit verkozen boven een nat pak.