BOYCOT WERELD NATUURFONDS
Verdiep je nog maar eens in het WNF, Robert. Dit is niet het eerste negatieve wat ik over het WNF hoor/lees. Ze stonden bij mij sowieso niet heel hoog aangeschreven. Al dat verspilde geld naar die doelen die het niet waard zijn.... Ze leggen een beetje de verkeerde prioriteiten. Enja, nu dit weer...
Dus... laten we maar doodknuppelen? Penissen afhakken? Dat is niet jagen. Of begrijp ik je verkeerd, anders ben jij echt een onmens die ik met een boog ontwijk.Oorspronkelijk gepost door Robert
Het WNF staat voor een stabiel evenwichtig natuurbeleid.
In de 'normale' natuur zijn er nooit zoveel zeehonden als nu in Canada. Zoveel zeehonden zijn een gevaar voor andere levensvormen.
Dus is het 'natuurlijk' als de mens 'als jager' ingrijpt.
Ik zal je sterker zeggen... als ik iemand een dier zie mishandelen, sta ik niet voor de gevolgen in. Dan moet hij MIJ ontwijken en letterlijk rennen voor zijn leven!
Ik versta onder respect voor dieren (want liefde is een stap verder) dat je het doodknuppelen niet goedkeurt.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Wat versta jij onder dierenliefde. Ik verzorg met liefde mijn vogels, vissen etc.
tukkertje
Liefde voor dieren is in actie komen vóór dieren en de Here daarin zoeken hoe Hij in Zijn Woord de zaken uiteenhaalt hoe je ze dient te behandelen (kerken geven nooit aan dierendoelen). Jouw huisbeestje is een onderdeel van jouw gezin.
Liefde voor dieren moet wel gezond zijn. Wat je ook ziet, slaat het door en dieren worden op een andere manier mishandeld.
[Aangepast op 26/2/03 door Kena]