Nog geen Lid?? stelletje grijze muizen!!!!
-
- Contacteer:
Dat heet http://www.christenunie.nl, Gerrit. Wij noemen ons bij voorkeur geen See U, maar gewoon KristenUnie, of GristenUnie, dat mag je zelf weten.
Ieder z'n voorkeur. Ik voel me ook meer thuis bij ChristenUnie, dan bij het SGP. Maar ben ook nog niet oud genoeg, om te mogen stemmenOorspronkelijk gepost door bjdendekker
Dat heet http://www.christenunie.nl, Gerrit. Wij noemen ons bij voorkeur geen See U, maar gewoon KristenUnie, of GristenUnie, dat mag je zelf weten.

Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Oorspronkelijk gepost door Herman
Kom ik daar donderdag om 16.00 bij de SGP stand om mij een flitsende Oranje sjaal te verwerven. Blijken ze op te zijn!!!!!! Ik heb er de rest van de beurs een flinke kater aan overgehouden.
de supporters van het Nederlands elftal zijn zeker massaal langs geweest. Gratis sjaaltjes he :,:,:,:,
[font=Arial]Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
...en haat ook de rok die van het vlees besmet is...
Hmm, wat bedoel je hiermee dan beste bj?[/font]
Dat weet je nu eenmaal > doelgroep....
Tsja, in veel ideeen kan ik me best vinden maar om Nederland Staatkundig Geref. te laten regeren... gaat mij wat al te ver....
Ik hoop wel voor je SGPeetje dat je wat leden kan winnen (zo ben ik dan ook wel weer...

-
- Contacteer:
Dat is een tekst uit Judas die vaak door conservatieve christenen geburikt wordt om aan te geven dat je geen middelen moet gebruiken die de wereld ook hanteert. Bijvoorbeeld moderne muziek en televisie zijn vanwege hun werelds gebruik ongeschikt voor de verkondiging van het evangelie of de SGP-beginselen.Oorspronkelijk gepost door moderne gelovige[font=Arial]Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
...en haat ook de rok die van het vlees besmet is...
Hmm, wat bedoel je hiermee dan beste bj?[/font]
Ik vroeg me af of die tekst, als hij in bovenstaand geval juist geïnterpreteerd wordt, niet voor dit geval geldt. Oranje sjaaltjes roepen in de aanloop naar het EK voetbal in Portugal meer associaties op met werelds vermaak dan met de aloude beproefde SGP-beginselen.
Vandaar.
In de Romeinse tijd was er een fanatiekeling in de senaat die na elke toespraak, of die nu ging over het uitzettingsbeleid, abortus of het begrotingstekort, deze zin uitsprak. Relevant of niet, hij kwam aan het eind met deze kreet.Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
P.S. BJ, Waar komt je mening (onderschrift) vandaan??
Heb het wel eens eerder van gehoord maar weet niet waar het vandaan komt.
Vandaar.