SGP Partijdag 28 februari

SGpeetje

SGP Partijdag 28 februari

Bericht door SGpeetje »

Op DV Zaterdag 28 februari 2004

is er weer de landelijke SGP partijdag in de jaarbeurs te Utrecht.

Wij roepen alle SGP leden op om deze dag aanwezig te zijn in de Jaarbeurs te Utrecht op deze vergadering.

zie voor verdere informatie het partij-orgaan DE BANIER

Gratis kaarten kunt u bestellen via uw plaatselijke kiesvereniging.

Ik hoop u te zien op de Partijdag 2004.
nursje

Bericht door nursje »

Wel erg jammer dat ik daar als dame weer bijzonder weinig te doen heb behalve luisteren maar ik denk niet dat dit de juiste plaats is voor die discussie!
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Kom je toch gewoon naar het Uniecongres van de ChristenUnie op 24 januari in Ede?

Alle CU-leden welkom!!
nursje

Bericht door nursje »

dat lijkt me veel beter ja!;)
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door nursje
Wel erg jammer dat ik daar als dame weer bijzonder weinig te doen heb behalve luisteren maar ik denk niet dat dit de juiste plaats is voor die discussie!
sterker nog , als je geen toegangskaart hebt ( en die zijn er alleen voor leden beschikbaar , dus = niet voor vrouwen) kom je niet eens binnen.

dus van alleen luisteren zal ook niet veel komen nursje:,:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
Kom je toch gewoon naar het Uniecongres van de ChristenUnie op 24 januari in Ede?

Alle CU-leden welkom!!

oh dus je moet ook bij de CU LID zijn om op zo'n congres te komen...

afijn de doorsnee SGP-vrouw heeft er geen probleem mee dat ze geen lid kan zijn van de SGP..

dus zo'n probleem is het niet!

ben wel benieuwd of nursje nu LID word van de CU:thu:thu:thu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

nursje

Bericht door nursje »

Zal ik Billy dan maar eens verrassen met het feit dat ik al jaren lid ben van nu de CU toendertijd nog de RPF. Op mijn 18de ben ik lid geworden van een politieke partij (dus al weer heel wat jaartjes terug)
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Jammer dat de SGP zo'n standpunt heeft. -> geen vrouwen. Maar ja... ik ben benieuwd wat ze over 15 jaar zeggen ;)

Maareh..welkom bij de CU :D Zodra ik stemrecht heb, zal ik hier ook op stemmen.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door nursje
Zal ik Billy dan maar eens verrassen met het feit dat ik al jaren lid ben van nu de CU toendertijd nog de RPF. Op mijn 18de ben ik lid geworden van een politieke partij (dus al weer heel wat jaartjes terug)

wat zou je dan zo graag op de sgp-partijdag willen gaan doen?

of wilde je even lekker de vrouwendiscussie SGP hier gaan aanwakkeren??:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne

Billy

Bericht door Billy »

Er zijn toch genoeg SGP-broeders op dit forum??

Gaan die niet naar de partijdag?

Corretje??? (admin) gaat toch ook altijd trouw?

nursje

Bericht door nursje »

Nee hoor Billy is zou de discussie over de rol van de vrouw niet aan wi wakern. Ik kan alleen maar zeggen dat de SGP daarom nooit mijn partij zal worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik latijd geinteresseerd ben in de visie van deze colega christelijke partij en dat ik daarom wel ens op zo n partij dag zou willen kijken.

En zie ik Billy nu wanhopig om zich hen kijken naar steun zijn mede SGP ers??
;)
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Wat is er leuk aan zo'n partijdag?
Egbert

Bericht door Egbert »

mannenbroeders onder elkaar héé. Het 'ons kent ons' gevoel en dat wordt nog gemist bij de CU
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
mannenbroeders onder elkaar héé. Het 'ons kent ons' gevoel en dat wordt nog gemist bij de CU

:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Oorspronkelijk gepost door Egbert

:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u
Wij hebben in onze kerk toch regelmatig een bijeenkomst van het CU. Lijkt me te vergelijken met een partijdag. Verder kan ik er niet veel van zeggen, ik heb politiek nog niks in te brengen :!

[Edit]
--> ik ben nog maar 17 snik snik
[/edit]

[Aangepast op 15/1/04 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie