Reveille, een nieuw initatief.
Petje af voor Rens!
'k Heb net je stukken m.b.t. tot Reveille ontvangen.
Ik heb het met de koppensnelmethode even snel bekeken en de eerste indruk is: Reveille is niet over een nacht ijs gegaan. Hier is een gedegen studie en voorbereiding aan vooraf gegaan!
Grammaticaal rammelt het hier en daar nog wel.
Soms spreken standpunten zichzelf tegen.
Inhoudelijk ben ik het hier en daar roerend met Reveille oneens, achter meerdere punten sta ik echter weer volledig.
Maar ja, dat kan natuurlijk niet anders met zo'n uitgebreid "partijprogramma".
Nogmaals complimenten en suc6 Rens.
Verdere discussie komt wel los als meerdere forummers je stukken hebben doorgeworsteld.
Wanneer zien we je in "Het Elfde Uur" bij Andries Knevel?
Een 'breekje' van Breekijzertje
[Aangepast op 13/3/03 door Breekijzertje]
'k Heb net je stukken m.b.t. tot Reveille ontvangen.
Ik heb het met de koppensnelmethode even snel bekeken en de eerste indruk is: Reveille is niet over een nacht ijs gegaan. Hier is een gedegen studie en voorbereiding aan vooraf gegaan!
Grammaticaal rammelt het hier en daar nog wel.
Soms spreken standpunten zichzelf tegen.
Inhoudelijk ben ik het hier en daar roerend met Reveille oneens, achter meerdere punten sta ik echter weer volledig.
Maar ja, dat kan natuurlijk niet anders met zo'n uitgebreid "partijprogramma".
Nogmaals complimenten en suc6 Rens.
Verdere discussie komt wel los als meerdere forummers je stukken hebben doorgeworsteld.
Wanneer zien we je in "Het Elfde Uur" bij Andries Knevel?
[Aangepast op 13/3/03 door Breekijzertje]
Hahahaha......da's een leuke!Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Heb je e-mail ontvangen. ga het in het weekend eens rustig doorlezen.
Maar wat voor doel heb je hiermee. Er zijn toch al twee christelijke partijen. Mijns inziens is er geen ruimte voor nog een christelijke partij. Dat zou afbreuk doen aan die andere partijen.
tukkertje
Dat is toch politiek joh!
Elke partij probeert toch ten koste van de ander groter te worden.
Breekijzertje:
Dat weet ik wel, maar waarom zet je je niet in voor een partij die er al is. Versnippering leid mijns inziens tot daling van het aantal zetels en stemmen.
Stel, straks doet ie mee met de tweedekamerverkiezingen. Dan bestaat de kans dat SGP stemmers naar reveille gaan. Wat er dan zomaar kan gebeuren is dat ineens beide partijen geen vertegenwoordiger krijgen in de tweede kamer. Terwijl als de SGP alleen mee gedaan zou hebben er wel een in de kamer zou zitten. Dan sta je toch met lege handen.
Ik zou zeggen, bundel je krachten. 1+1=3
tukkertje
Hahahaha......da's een leuke!
Elke partij probeert toch ten koste van de ander groter te worden
Dat weet ik wel, maar waarom zet je je niet in voor een partij die er al is. Versnippering leid mijns inziens tot daling van het aantal zetels en stemmen.
Stel, straks doet ie mee met de tweedekamerverkiezingen. Dan bestaat de kans dat SGP stemmers naar reveille gaan. Wat er dan zomaar kan gebeuren is dat ineens beide partijen geen vertegenwoordiger krijgen in de tweede kamer. Terwijl als de SGP alleen mee gedaan zou hebben er wel een in de kamer zou zitten. Dan sta je toch met lege handen.
tukkertje
Is zeker wat voor te zeggen Tuk!Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Breekijzertje:Hahahaha......da's een leuke!
Elke partij probeert toch ten koste van de ander groter te worden
tukkertje
Maar wat dan als sommige beleidspunten haaks op elkaar staan?
Bijvoorbeeld: SGP - voor doodstraf, Reveille - in alle gevallen tegen doodstraf.
Dan kun je toch niet met elkaar door een deur?
Precies, er zijn kerken voor minder gescheurd! Wat dat betreft is het een goede zaak om veel christelijke splinterpartijtjes op te richten! Dat is lekker representatief. Ik heb een paar ideen:Maar wat dan als sommige beleidspunten haaks op elkaar staan?
Dan kun je toch niet met elkaar door een deur?
- SOGP (staatkundig oudgereformeerde partij)
- SOGPiN (staatkundig oudgereformeerde partij in Nederland)
- SGPiN (staatkundig gereformeerde partij in Nederland
- SHP (staatkundig hervormde partij)
- SHPL (staatkundig hervormde partij lokaal)
- SGBP (staatkundig Gereformeerde Bonds Partij)
- ERP (evangelische Reveille
- Reveille
- NROGG (nieuwe Reveille op gereformeerde grondslag)
En NOG EEN PLAN: dan noemen alle partijen elkaar onchristelijk en onbijbels en goddeloos!
Dat lijkt me een uitstekend plan!
Voor de goede orde, er zijn 3 christelijke partijen. Het zouden er twee kunnen zijn (CU en SGP moeten samen kunnen) en het zou er 1 moeten zijn.
Carpe Diem tamen Memento Mori