www.tweedekamer.nl

Plaats reactie
Billy

www.tweedekamer.nl

Bericht door Billy »

voor de politiek"gekken" op dit forum het volgende nieuws:

vanaf vorige week zijn ALLE plenaire tweedekamer debatten LIVE te volgen op internet op http://www.tweedekamer.nl

erg leuk en op de agenda kan je kijken of er onderwerpen worden behandelt die je interesseren.

De debatten zijn van dinsdag t/m donderdag en vaak vanaf 11.00 of 13.30 uur tot s'avonds laat .

Vanavond bijv. ( om 20.10 uur) kan je live Rosemuller met Balkenende in Debat zien over de kwestie Israel - Irak

[Veranderd op 25/9/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Echt top..
Billy

Bericht door Billy »

Bas van der Vlies en Kees van der Staaij ook een LIVE zien debatteren en hoeven we idd dara niet meer voor naar Den Haag te rijden.

He Ge@..? ga/ging jij weles naar de publieke tribune?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Billy dit scheelt me weer in de portefeuille..

Hartelijk dank voor de tip!
Ge@

Bericht door Ge@ »

Origineel geplaatst door Billy

He Ge@..? ga/ging jij weles naar de publieke tribune?
Nee hoor.......:sleep:
limosa

Bericht door limosa »

Mmmm, het ziet er mooi uit maar ik kan de knop wandelgangen niet vinden, die zijn het belangrijkst toch?
SGpeetje

Bericht door SGpeetje »

deze site is idd de moeite waard.

leuk om debatten live te volgen.
Plaats reactie