Herman Heinsbroek

BOELY

Herman Heinsbroek

Bericht door BOELY »

Herman Heinsbroek, ja daar kunnen we niet omheen dat is DE opvolger van Fortuyn, of...
de Paus

Bericht door de Paus »

Ach, Fortuyn wilde nog wel eens in een klein autootje rijden. Heinsbroek alleen in een Bentley of een Ferrari....... :bu :sne:thu
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik vind Herman een puike vent, eindelijk eens een minister die met zijn eigen wagen blijft rijden. Als alle ministers dat nu eens zouden doen dan bespaard het de gemeentschap een hoop geld. Tenslotte moeten weij ook gewoon met ons eigen vervoermiddel naar het werk komen, waar zij niet.
Herman Heinsbroek, toppie:):D;):cool::,:P:+
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ik mag hem wel.. Heeft hij vandaag niet gezegd dat de politie niet zo kinderachtig moet doen om de automobilisten te volgen die harder dan 10 20 km/p..

Hij durft het hardop te zeggen wat hij er van vind.. Klasse..
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Jelle
Ik vind Herman een puike vent, eindelijk eens een minister die met zijn eigen wagen blijft rijden. Als alle ministers dat nu eens zouden doen dan bespaard het de gemeentschap een hoop geld. Tenslotte moeten weij ook gewoon met ons eigen vervoermiddel naar het werk komen, waar zij niet.
Herman Heinsbroek, toppie:):D;):cool::,:P:+
Niet te snel juichen, Jelle.

Hij krijgt een sjofeur toegewezen, betaalt door jou en mij. Die sjofeur moet elke dag naar het huisje van H. en dat kost ongeveer netzoveel als een liesbak......
WSO

Bericht door WSO »

Alle ministers hebben een auto plus een chauffeur.
Egbert

Bericht door Egbert »

Ik denk dat zijne eccelentie [wat een moeilijk woord zeg nog foud geschreven ook] Heinsbroek net als bijna geheel LPF een grote mond heeft met zijn pleidooi voor normen en waarden maar tegelijk oproept om die normen en waarden maar met voeten te treden?? Waar blijft zo het ontzag wat wij voor ministers moeten hebben. Kortom mij boezemt het geen vertrouwen in.:#

[Veranderd op 6/9/02 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Madtice

Bericht door Madtice »

Origineel geplaatst door Egbert
Ik denk dat zijne eccelentie Heinsbroek net als bijna geheel LPF een grote mond heeft met zijn pleidooi voor normen en waarden maar tegelijk oproept om die normen en waarden maar met voeten te treden??
In welk opzicht roepen de LPF figuren dan op om normen en waarden met voeten te betreden?
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Madtice
Ik denk dat zijne eccelentie Heinsbroek net als bijna geheel LPF een grote mond heeft met zijn pleidooi voor normen en waarden maar tegelijk oproept om die normen en waarden maar met voeten te treden??
In welk opzicht roepen de LPF figuren dan op om normen en waarden met voeten te betreden?
Lees de krant
Madtice

Bericht door Madtice »

Ik lees het internet... even better than the real thing
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik lees het internet... even better than the real thing
Oeps... daar ben je wel even mee bezig dan....;)

Overigens staan er ook kranten op internet...
Aupi

Bericht door Aupi »

Welke kranten staan er op internet?
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Aupi
Welke kranten staan er op internet?
zie:

http://www.kranten.com/
Egbert

Bericht door Egbert »

Mijnheer Heinsbroek gaf aan de maximum snelheid onzin te vinden en zich daar niet altijd aan te houden
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Adje

Bericht door Adje »

Dan heb je hem niet helemaal goed begrepen, Egbert. Hij heeft uitgebreid uitgelegd hoe hij deze opmerking bedoelde.
Plaats reactie