En daar gaat ze weer

Plaats reactie
de orthodoxer

En daar gaat ze weer

Bericht door de orthodoxer »

7 uur staatssecretaris... en dan mag ze weer gaan.

Ik hoorde vanmorgen alweer allemaal kreten: Zie je wel, instabiel, rotzooi, Houdt geen stand etc.etc..

En toch, ze brengen de beloofde vernieuwing. Sorry-democratie houden ze niet van!!!

Wat vinden jullie?
Mirror

Bericht door Mirror »

Ik hoorde dat ze netto zo'n 10.000 gulden per uur verdiend heeft. Toch leuk voor haar... :)
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Origineel geplaatst door Mirror
Ik hoorde dat ze netto zo'n 10.000 gulden per uur verdiend heeft. Toch leuk voor haar... :)
Heeft ze toch nog iets.....:):):):)
Jelle

Bericht door Jelle »

Dit kan natuurlijk niet he, op deze wijze wil ik ook nog wel 7 uur lang staatssecretaris zijn en mijn criminele verleden, wat niemand weet, maak ik daarna dan pas bekend. Dat is toch belachelijk als je dan zo'n bedrag nog mee krijgt.
Ik dacht dat dit kabinet (de LPF) zo vernieuwend zou zijn? Het blijkt nu al dat ze net zo ouderwets zijn als de andere kabinetten.
Jammer dat ik daar nu niet inzit, want deze mevrouw had het kabinet dan die 70.000 kunnen betalen als boete omdat ze het kabinet tot schande is geweest, dat is wat anders dan een beloning.
:sne:sne:sne
Billy

Bericht door Billy »

Dat het nou net weer ""een zwarte"" is.....................:#:#:#:#:#:$:sne:sne:sne:sne

[font=Script MT Bold]FOEI BILLY TOCH[/font]:bu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Trein

Bericht door Trein »

En de grote zakkenvuller mat herben vind zelfs dat ze er recht op heeft, "want ze heeft al zoveel geleden" jaja, en waarom verbaasd me dat nou weer niet......
Plaats reactie