7 uur staatssecretaris... en dan mag ze weer gaan.
Ik hoorde vanmorgen alweer allemaal kreten: Zie je wel, instabiel, rotzooi, Houdt geen stand etc.etc..
En toch, ze brengen de beloofde vernieuwing. Sorry-democratie houden ze niet van!!!
Wat vinden jullie?
En daar gaat ze weer
Dit kan natuurlijk niet he, op deze wijze wil ik ook nog wel 7 uur lang staatssecretaris zijn en mijn criminele verleden, wat niemand weet, maak ik daarna dan pas bekend. Dat is toch belachelijk als je dan zo'n bedrag nog mee krijgt.
Ik dacht dat dit kabinet (de LPF) zo vernieuwend zou zijn? Het blijkt nu al dat ze net zo ouderwets zijn als de andere kabinetten.
Jammer dat ik daar nu niet inzit, want deze mevrouw had het kabinet dan die 70.000 kunnen betalen als boete omdat ze het kabinet tot schande is geweest, dat is wat anders dan een beloning.
:sne:sne:sne
Ik dacht dat dit kabinet (de LPF) zo vernieuwend zou zijn? Het blijkt nu al dat ze net zo ouderwets zijn als de andere kabinetten.
Jammer dat ik daar nu niet inzit, want deze mevrouw had het kabinet dan die 70.000 kunnen betalen als boete omdat ze het kabinet tot schande is geweest, dat is wat anders dan een beloning.
:sne:sne:sne
Dat het nou net weer ""een zwarte"" is.....................:#:#:#:#:#:$:sne:sne:sne:sne
[font=Script MT Bold]FOEI BILLY TOCH[/font]:bu
[font=Script MT Bold]FOEI BILLY TOCH[/font]:bu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter