Zo, de VVD is al aardig bijgedraaid in zijn visie om mee te gaan regeren.
Weer een ""knap""politiek spelletje van Zalm afgelopen week. Nu kan hij tenminste met eisen komen!!
War denken jullie wordt het wat? een kabinet met CDA LPF en VVD?????
en houdt de LPF stand?? ze hebben zich i.i.g afgelopen dagen van de goede kant laten zien!!
gaat CDA/LPF/VVD het redden????
gaat CDA/LPF/VVD het redden????
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Ik denk zelf dat zowel CDA als LPF er niet de oorzaak van een val zullen zijn. De VVD is er veel meer bij gebaat. Wanneer die het slim spelen, dan zullen zij er winst van plukken.Origineel geplaatst door Jelle
Misschien zal deze combinatie er wel komen maar ik denk dat het dan toch binnen een jaar op z´n gat gaat.
En de aanleiding zal dan volgens mij de LPF zijn.
Het is een uitdaging voor Balkenende om deze club bij elkaar te houden. VVD en LPF liggen op veel punten dich bij elkaar, zo bezien krijg je op punten als WAO ondanks de grote winst voor het CDA toch een forse tegenstelling (43 tegen 50)
VVD heeft het spel goed gespeeld, nu zijn ze in de positie dat ze voorwaarden kunnen stellen.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat de VVD zoveel mogelijk afspraken in het regeerakkoord wil vastleggen. Ik hoop alleen dat ze dit idee niet doorgedrukt krijgen, juist deze afspraken verstarren de politiek en zorgen ervoor dat de 2e kamer haar controlerende functie verliest.
De kiezer heeft duidelijk genoeg aangeven dat het open debatten wil, en geen regering op basis van (4 jaar!) oude afspraken en compromissen.
LPF: ik ben van mening dat we ze de kans moeten geven. Geef ze het krediet, de tijd en gelegenheid om de gelederen te sluiten en hun beloften waar te maken.
Tja, de uitspraak van Hoogendijk rechtgezet door Herben is niet tactisch te noemen...
Aan de andere kant vind ik dat het Herben het tot nu toe lang niet verkeerd doet...!
VVD heeft het spel goed gespeeld, nu zijn ze in de positie dat ze voorwaarden kunnen stellen.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat de VVD zoveel mogelijk afspraken in het regeerakkoord wil vastleggen. Ik hoop alleen dat ze dit idee niet doorgedrukt krijgen, juist deze afspraken verstarren de politiek en zorgen ervoor dat de 2e kamer haar controlerende functie verliest.
De kiezer heeft duidelijk genoeg aangeven dat het open debatten wil, en geen regering op basis van (4 jaar!) oude afspraken en compromissen.
LPF: ik ben van mening dat we ze de kans moeten geven. Geef ze het krediet, de tijd en gelegenheid om de gelederen te sluiten en hun beloften waar te maken.
Tja, de uitspraak van Hoogendijk rechtgezet door Herben is niet tactisch te noemen...
Aan de andere kant vind ik dat het Herben het tot nu toe lang niet verkeerd doet...!
Sterker nog: die Herben doet het gewoon goed! Dat die Hoogendijk nu een beetje raar doet, kan die Herben nix aan doen.Origineel geplaatst door Mirror
Volgesn mij wordt het nog wat met die Herben en LPF.
In ieder geval een positief stuk van BartJan Spruyt over Mat in het RD.
Ben benieuwd wat het gaat worden met CDA/LPF/VVVD
POLITIEK WAS INTERESSANT maar NU NOG VEEL INTERESSANTER GEWORDEN
In ieder geval een positief stuk van BartJan Spruyt over Mat in het RD.
Ben benieuwd wat het gaat worden met CDA/LPF/VVVD
POLITIEK WAS INTERESSANT maar NU NOG VEEL INTERESSANTER GEWORDEN
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."