Moeten de verkiezingen doorgaan.

Plaats reactie
Jelle

Moeten de verkiezingen doorgaan.

Bericht door Jelle »

Moeten de verkiezingen nu nog doorgaan of moeten ze uitgesteld worden. Ik heb gisteren vele meningen gehoord over het al of niet doorgaan van de verkiezingen.
Ik ben het er mee eens dat de verkiezingscampagnes worden stop gezet, maar voor mji moeten de verkiezingen wel doorgaan.
Ik vind dat het democraties recht van stemmen niet moet wijken voor 1 krankzinnige die iemand vermoord.
En als het het verzetten, dan krijgen we daarmee Pim niet terug en ik denk dat het in de lijn van Pim zal zijn dat de verkiezingen gewoon doorgaan.
Nee voor mij moeten ze gewoon doorgaan.
parsifal

Bericht door parsifal »

In Hoeverre geven een verkiezingen nu een betrouwbaarbeeld van wat de mensen willen? Op het moment is het voor veel mensen een chaos, en weet men nog niet waar men op moet stemmen, door wat er gebeurt is. Al denk ik om eerlijk te zijn, dat over een week dit alles al opgeklaard is, nu klinkt dat pessimistisch, maar binnen een week is er nieuw nieuws en ook wij hebben binnen een paar dagen onze gedachten weer op orde vrees ik, in de zin dat we de moord als een gegeven beschouwen. Maar misschien schat ik het verkeerd in, dan zou het goed zijn om een week of twee uit te stellen.

Vaya con Dios,

parsifal
anne

Bericht door anne »

We wachten af...
Vandaag wordt er beslist...

Maar als ze doorgaan, hoop ik dat mensen bij het stemmen zich niet laten leiden door hun emotionele gevoel...

En wat nu met Pim's partij. Zonder hem is hij niet wat hij is geweest. Voor de lijsttrekkers is dit denk ik wel hard. Maar toch waarheid.
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Campagne voeren is nodig voor verkiezingen om ook de zwevende kiezers tot een weloverwogen keuze te leiden. Omdat het nu niet gepast is campagne te voeren, lijkt het me niet verkeerd dat de verkiezingen een maand worden uitgesteld. Dan zijn de gemoederen weer wat gerust en waarschijnlijk zijn er dan wijzigingen aangebracht betreffende geweld. Een ieder kan dan opnieuw gaan kijken op welke partij hij/zij wil stemmen.

Peet
Billy

Bericht door Billy »

Ik denk dat de verkeizingen wel gewoon door moeten gaan, wat helpt het om het uit te stellen met een MAAND?? Een jaar uitstellen zou beter zijn maar dat is nou eenmaal niet mogelijk.

wel denk ik dat de verkeizingen een sterke beinvloeding hebben van emoties zowel ter rechter als ter linker zijde.

en voor de lijst Fortuyn heb ik eerlijk gezegd weinig hoop.

wat is LPF zonder Pim?? de rest is allemaal onbekend en??onbemind??......................................................................................................................................................................................

[Veranderd op 7/5/02 door Admin]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Zoals nu wel bekend gaan de verkiezingen gewoon door!

Dit vind ik echt jammer. Ik had liever gezien dat de verkiezingen werden uitgesteld.
Dit noem ik niet zwichten voor geweld maar even bezinnen.

Ik ben heel bang dat er nu veel mensen zijn die LPF gaan stemmen zonder echt te weten wat men stemt.
Hiermee bedoel: men gaat vanuit emotioneel oogpunt stemmen en ziet het als een soort eerbetoon
aan Pim Fortuyn. Naar mijn gevoel heb LPF dit ook door en daarom moet van hun de verkiezing
door gaan en daarom blijft Pim op nummer 1 staan en komt er nog geen nieuwe.

Men laat zich leiden door gevoel en niet door persoonlijke overtuiging!

[Veranderd op 7/5/02 door kridje]
Jelle

Bericht door Jelle »

Het stemmen gaat door en ik heb nu al opiniepeilingen gehoord die de lijst van Pim Fortuijn nog maar 10 zetels geven.
Het zou mij ook niet verbazen want LPF as alleen maar Pim Fortuijn. Op zijn kracht dreef alles en hoe jammer het ook is voor zijn achterban maar ik zie er toch van komen dat Lpf ook maar een kleine partij wordt.
Wel vind ik het verstandig dat de regering geluisterd heeft naar de wensen de Lpf om de verkiezingen door te laten gaan. Ook hun stem en de gedachte achter Pim Fortuijn heeft zwaar gewogen bij het kabinetsbesluit.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Zeker wel stemmen. Ik denk niet dat LPF meer zetels haalt. Als je kijkt wie die andere personen zij . Volgens mij weten die amper wat politiek is. Ik denk niet dat de LPF nog lang zal bestaan.
Plaats reactie