Waar stemt u op?
ik weet van mezelf dat ik altijd heel nieuwsgierig ben:!
maarre er heeft er tot nu toe eentje PIM gestemd?/
hahahha wie zou dat zijn????
ben ik best wel nieuwsgierig naar.
:P:P:P
maarre er heeft er tot nu toe eentje PIM gestemd?/
hahahha wie zou dat zijn????
ben ik best wel nieuwsgierig naar.

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Ha Refo, ik moet me helaas ook in de categorie veelstemmers scharen. Billy ik heb een keertje LPF gestemd, kijken of hij echt werkt.... Maar 15 mei ben ik het niet van plan. (Oef, dat is een geruststelling! :))Een SGP-stem meer of minder zie je namelijk ook niet staan. 
Jammer dat die polls nog niet waterdicht zijn en dat je vervolgens het resultaat ook niet meer kunt zien. Tenzij je nog een keertje gaat stemmen, maar dit vertekend het beeld weer.

Jammer dat die polls nog niet waterdicht zijn en dat je vervolgens het resultaat ook niet meer kunt zien. Tenzij je nog een keertje gaat stemmen, maar dit vertekend het beeld weer.
Inderdaad, iedere keer ben ik het resultaat kwijt. Ook nu weer.Origineel geplaatst door Admin
ps: mirror wat bedoel je met het resultaat niet meer kunnen zien.
ik kan het resultaat dus wel zien
nadat ik gestemd heb ??

[Veranderd op 27/3/02 door Mirror]
Maar gelukkig is deze poll niet representatief voor heel Nederland, anders zou ik het vreselijk somber inzien voor Nederland.Origineel geplaatst door Lecram
De SGP behaalt volgens dit onderzoek ruim tweederde van de zetels. SGP levert straks dus alle ministers en de premier. Of mag CU er ook 1 leveren?
-