Waar stemt u op?

Mirror

Waar stemt u op?

Bericht door Mirror »

Waar stemt u D.V. 15 mei op? (deze poll is anoniem)
Jelle

Bericht door Jelle »

Origineel geplaatst door Mirror
Waar stemt u D.V. 15 mei op? (deze poll is anoniem)
Jongens we stemmen toch zeker allemaal de SGP:D en als het mogelijk is doen we dat gewoon twee keer:,:, levert weer een paar zetels extra op.
Billy

Bericht door Billy »

ik weet van mezelf dat ik altijd heel nieuwsgierig ben:!

maarre er heeft er tot nu toe eentje PIM gestemd?/

hahahha wie zou dat zijn????

ben ik best wel nieuwsgierig naar.:P:P:P:P
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
refo

Bericht door refo »

Ik heb nu al 2 keer gestemd. Mocht dat?
Mirror

Bericht door Mirror »

Ha Refo, ik moet me helaas ook in de categorie veelstemmers scharen. Billy ik heb een keertje LPF gestemd, kijken of hij echt werkt.... Maar 15 mei ben ik het niet van plan. (Oef, dat is een geruststelling! :))Een SGP-stem meer of minder zie je namelijk ook niet staan. ;)

Jammer dat die polls nog niet waterdicht zijn en dat je vervolgens het resultaat ook niet meer kunt zien. Tenzij je nog een keertje gaat stemmen, maar dit vertekend het beeld weer.
Mirror

Bericht door Mirror »

Origineel geplaatst door Admin
ps: mirror wat bedoel je met het resultaat niet meer kunnen zien.

ik kan het resultaat dus wel zien
nadat ik gestemd heb ??
Inderdaad, iedere keer ben ik het resultaat kwijt. Ook nu weer. :( Ik niet zien voor welke partijen is gekozen en hij vraagt mij opnieuw een keuze te maken. Ik heb m'n cookie instellingen niet aangepast, dus waar het aan ligt? Misschien omdat ik de aanmaker van de poll ben? De optie van kridje, "stemming bekijken" is helemaal zo gek nog niet.... Daarmee wordt dit probleem in ieder geval 'opgelost'.

[Veranderd op 27/3/02 door Mirror]
Lecram

Bericht door Lecram »

De SGP behaalt volgens dit onderzoek ruim tweederde van de zetels. SGP levert straks dus alle ministers en de premier. Of mag CU er ook 1 leveren?
Trein

Bericht door Trein »

Origineel geplaatst door Lecram
De SGP behaalt volgens dit onderzoek ruim tweederde van de zetels. SGP levert straks dus alle ministers en de premier. Of mag CU er ook 1 leveren?
Maar gelukkig is deze poll niet representatief voor heel Nederland, anders zou ik het vreselijk somber inzien voor Nederland.
Billy

Bericht door Billy »

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
secret boy

Bericht door secret boy »

'k wil wel wat inklikken maar ik mag (helaas) niet stemmen.

Mag ik nu wel klikken? PLEASEEE :#:#;)
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Tuurlijk jongen/meisje mag jij klikken. Kan je tenminste al oefenen om de beste keuzen te maken. Je kan zelfs erg veel oefenen volgens mij mag je elke dag je stem uitbrengen!

[Veranderd op 2/4/02 door kridje]
Plaats reactie