Internetsparen
Internetsparen
Sinds enige tijd staat ons noodrantsoen op een postbank-internetrekening.
Helaas is de rente al meer dan een half procent gezakt in nog geen half jaar.
Nu zie ik zo hier en daar advertentie's waar ze 3,3 % beloven.
Is dat wat?
Zijn bijvoorbeeld alle aanbieders te vertrouwen vanwege één of ander keurmerk, wat zijn de ins - outs, voor of nadelen ect. ect.
Helaas is de rente al meer dan een half procent gezakt in nog geen half jaar.
Nu zie ik zo hier en daar advertentie's waar ze 3,3 % beloven.
Is dat wat?
Zijn bijvoorbeeld alle aanbieders te vertrouwen vanwege één of ander keurmerk, wat zijn de ins - outs, voor of nadelen ect. ect.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Kijk of het erkende banken zijn. Als dat zo is is je geld gedekt tot (ik dacht) 20000 euro. Dat betekent: gaat je bank op de fles dan krijg je toch je geld. Van de andere banken.
Ik weet alleen niet hoe je bewijst dat je geld had, als de website van de bank uit de lucht is en je niet in de boekhouding van de failliete bank voorkomt.
Ik weet alleen niet hoe je bewijst dat je geld had, als de website van de bank uit de lucht is en je niet in de boekhouding van de failliete bank voorkomt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Is die 0,paar procent echt relevant voor je......? Pas er voor op om voor een paar tientjes (als dat zo zou zijn) per jaar meer risico te gaan lopen.
Let ook op de secundaire voorwaarden. Hoe makkelijk kan je overboeken, etc.
Op spaarbeleg krijg ik (tot 50.000euro) 2.8%. Prima rente onder die voorwaarden.
Gewoon bij de ASN bank gaan sparen:
4% rente, en nog goed voor milieu e.d. ook!
Als je eens wil vergelijken (geldt trouwens niet alleen voor sparen):
http://www.independer.nl
4% rente, en nog goed voor milieu e.d. ook!
Als je eens wil vergelijken (geldt trouwens niet alleen voor sparen):
http://www.independer.nl
Volgens mij geeft de Postbank 3,10% en dan moet je het saldo 10% per jaar laten groeien. Zó geweldig vind ik dat bepaald niet.Oorspronkelijk gepost door ahuibersIk ben daarom ook heel blij met de postbank.Oorspronkelijk gepost door limosa
ik heb 3% (dacht ik) bij de Rabo, volgens mij moet je je niet blind staren op de rentetarieven maar daarnaast vooral ook de voorwaarden vergelijken
Postbank gaf 3.2
Nu krijg je nog maar 2.9 mits je het geld een jaar laat staan. Anders krijg je nog maar 2,7
Als ik bij independer 4 % vang, is dat een verschil van 1.3
Leuk meegenomen als je er niks voor hoef te doen.
(En dat is meer dan een tientje Pim.....
)
Nu krijg je nog maar 2.9 mits je het geld een jaar laat staan. Anders krijg je nog maar 2,7
Als ik bij independer 4 % vang, is dat een verschil van 1.3
Leuk meegenomen als je er niks voor hoef te doen.
(En dat is meer dan een tientje Pim.....

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Als je de actie's goed in de gaten houd verdien je veel meer.Oorspronkelijk gepost door limosaVolgens mij geeft de Postbank 3,10% en dan moet je het saldo 10% per jaar laten groeien. Zó geweldig vind ik dat bepaald niet.Oorspronkelijk gepost door ahuibersIk ben daarom ook heel blij met de postbank.Oorspronkelijk gepost door limosa
ik heb 3% (dacht ik) bij de Rabo, volgens mij moet je je niet blind staren op de rentetarieven maar daarnaast vooral ook de voorwaarden vergelijken
Ik heb 2 keer een mobiele telefoon gehad.
een rugzak en een wekker enz.
minstens 4 van deze dingen per jaar!!
En ik heb er nog echt wat aan ook!