Gratis bellen
Gratis bellen
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Oorspronkelijk gepost door LecramKrijg je allemaal boze mailtjes terug omdat ze dit al 20 keer in hun mailbox hebben gehad (ik wel iig)Oorspronkelijk gepost door Marjan
Geweldig! Ik heb meteen de hele adreslijst een mail gestuurd.
dat ding stuurt zichzelf aan iedereen in je maillijst.
( vind niet iedereen even leuk )
Kreeg vandaag een kaart van KPN. Voor 1,50 in de maand kon ik in de avonduren en in het weekend een uur per maand gratis bellen. Plus eenmalig een taart.
Via bel1649 is het al gratis.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Weet je hoe groot die taart is?Oorspronkelijk gepost door refo
Kreeg vandaag een kaart van KPN. Voor 1,50 in de maand kon ik in de avonduren en in het weekend een uur per maand gratis bellen. Plus eenmalig een taart.
20 cm doornsee, net zo groot als de folder
Ik kreeg eenvrijfde staatslot een poosje geleden: daar viel een prijs van 70 cent op.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Dat is pure winst!Oorspronkelijk gepost door UnionistOorspronkelijk gepost door refo
Ik kreeg eenvrijfde staatslot een poosje geleden: daar viel een prijs van 70 cent op.
Vergeet het niet op te geven bij de belastingen! :woOorspronkelijk gepost door LecramDat is pure winst!Oorspronkelijk gepost door UnionistOorspronkelijk gepost door refo
Be yourself, there are plenty of others.