ADSL
ADSL
Zeg, even een vraagje.
Wij hebben ADSL van solcon geloof ik, maar weet ik niet zeker!
Dus moeten we altijd op elk tijdstip op internet kunnen komen toch??
Hoe kan dat dan dat de verbinding telkens wegvalt, zoals vandaag. Of als je erop wilt, gewoon niet op internet kunt komen??
Groeten Janita
Hoe kan dat dan dat de verbinding telkens wegvalt, zoals vandaag. Of als je erop wilt, gewoon niet op internet kunt komen??
Groeten Janita
Betaal je de rekeningen wel op tijd?...................Oorspronkelijk gepost door janita!!!
Zeg, even een vraagje.
Groeten Janita

Haha, jawel hoor! Ik snap er echt niets van, maar ja...:puOorspronkelijk gepost door BreekijzertjeBetaal je de rekeningen wel op tijd?...................Oorspronkelijk gepost door janita!!!
Zeg, even een vraagje.
Groeten Janita![]()
Het is soms echt lastig hoor, bijv als ik nog even iets voor school moet doen, ga ik er smorgens vroeg uit om iets op te zoeken, doet dat ding et niet! Wordt je niet bepaald vrolijk van!!:!:!
Hebben jullie 'draadloos' ADSL?
Een vriend van mij heeft namelijk draadloos ADSL van Solcon; standaard verdwijnt hij 's avonds om 10 uur op MSN: de verbinding valt dan gewoon weg. En soms, halverwege de avond, gaat de verbindingssnelheid ineens omlaag ofzo. Hoe het komt weet ik niet, maar hij heeft er duidelijk last van. Ik heb overigens ook ADSL van Solcon, níet draadloos, en heb nooit problemen.
Een vriend van mij heeft namelijk draadloos ADSL van Solcon; standaard verdwijnt hij 's avonds om 10 uur op MSN: de verbinding valt dan gewoon weg. En soms, halverwege de avond, gaat de verbindingssnelheid ineens omlaag ofzo. Hoe het komt weet ik niet, maar hij heeft er duidelijk last van. Ik heb overigens ook ADSL van Solcon, níet draadloos, en heb nooit problemen.
Nee, niet draadloos geloof ik, dr zitten wel allemaal stekkers, en dr loopt ook een stekker naar de computer boven (we gebruiken dus 2 computers op 1 ADSL-lijn), maar die wordt bijna nooit gebruikt. dus ik denk dat het daar niet aan ligt.Oorspronkelijk gepost door Jongere
Hebben jullie 'draadloos' ADSL?
Ja echt lastig, en ik heb er ook niet zoveel verstand van, dus dan wordt het nog moeilijker!! M'n ouders helemaal niet, en al mn broers en zussen zijn getrouwd,(dat wil niet zeggen dat ze nooit komen, maar toch...)Oorspronkelijk gepost door limosa
altijd lastig van afstand te beoordelen waar dat van komt
wat voor PC heb je, wat voor modem (ethernet of USB), WiFi misschien? Wat voor Windows-versie (als het Windhoos is), wat voor Explorer-versie, hou je de Windows-updates bij?
Ja, ik houd Windows-updates wel bij, maar ik weet zo het merk van de modem niet. O, nee, we hebben een router!!!
En windows 98.
wat is een switch?? we hebben wel een USB toch?? Ja, geloof van wel.Oorspronkelijk gepost door limosa
zo te lezen heb je een modem-router-switch in één apparaat en ethernet verbindingen, geen USB of draadloos, zou op zich goed moeten werken, tja dan wordt het moeilijk om op afstand te bedenken wat er mis is
ach nou ja, ik moet maar zien, als het niet wil, heb ik gewoon pech gehad, allen soms geloven ze me op school niet of ze zeggen: moet je maar naar de bibliotheek gaan, of iemand die wel internet heeft.
En daar heb ik eigenlijk niet veel zin in!
Echt niet lui, ofzo:du:D
zwarte snoer, ijzeren dingetje en plat! er zit zo'n soor klip ding aan, erboven, die moet je inknijpen en dan erin doen. Tja, ik weet overal de benaming niet van:!Oorspronkelijk gepost door limosa
moet je even kijken naar het stekkertje waar internet mee in de computer komt, is dat plastic vierkant of ijzer en plat, rechthoekig?
Als je met de USB aan de modem hangt kan dat wel eens storingen geven.