stuiptrekkingen van een muis

Plaats reactie
Gert-jan

stuiptrekkingen van een muis

Bericht door Gert-jan »

Iedereen hoorde je over virussen die ze binnen kregen.
Afgelopen week had ik last met mijn computer. Ik dacht nu heb ik een virus. De cursor van mijn muis begon alles aan te klikken. Hij melde zelf mijn computer af. Wat nu te doen. Wij(dat zijn bewoners van de flat) doen gezamenlijk met een adsl verbinding en daar zit een aparte server aanvast. En natuurlijk hebben we een firewal met virusscanner er opzitten. En zelf heb ik nog een virusscanner er opzitten. Dus zo veilig als wat. Maar nu dacht ik dus dat er éen was door gekomen. Alles werd dus aangeklikt en mijn computer die liep vast. Wat nu? Mijn computer met systeemhulp weer aan de praat gekregen. We hebben de computer met cursors(want mijn muis deed het niet) door een andere virusscanner op het internet gehaald. Er zat geen virus in. Wat nu? Ik begon een beetje hopeloos te worden.
Maar zondag kreeg ik plotseling een ingeving. Zal het niet aan de muis zelf liggen? Ik alles weer geïnstalleerd. Mijn muis in de hand en ja hoor toen hij weer zo raar begon te doen deed ik mijn muis op zijn kop en het was over. Hij bleef waarschijnlijk steeds hangen. Joepie dus geen virus alleen mijn muis was helaas overleden. snik..
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik zou die muis een apart plaatsje geven op je kamer haha:,:,:,
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Een typisch geval van een zondagsmuis.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Lecram

Bericht door Lecram »

Een zondagse muis is niet pluis
Mart01

Bericht door Mart01 »

straks krijgt ie pootjes, en gaat ie helemaal raar doen. Ik zou hem in zo'n ouderwetse muizenval stoppen. Een stalen kooi kan je er naar kijken als je wilt.
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
limosa

Bericht door limosa »

of laat de kat er mee spelen . . .
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dat kan gevaarlijk zijn, want er zit waarschijnlijk een gevaarlijk virus in die muis.
limosa

Bericht door limosa »

mwaaah, een kat heeft negen levens toch? kan je nog jaaaaren mee vooruit . . .
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

tip:
1 Raam open
2 Muis naar buiten (gooien:D)
3 Raam dicht (tis zo koud buiten;))

Probleem opgelost:D
Plaats reactie